Η DS Automobiles δημιούργησε το DS 7 Crossback E-TENSE 225, μία έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της γαλλικής πολυτελούς μάρκας, στο οποίο η ισχύς προέρχεται από plug-in υβριδικό σύνολο.
Οι διαφορές της εν λόγω έκδοσης από την DS 7 Crossback E-Τense 4×4, όπου και πάλι συναντάμε plug-in υβριδικό σύνολο, είναι ότι η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον εμπρός άξονα και η απόδοση είναι μειωμένη, από τους 300, στους 225 ίππους, ενώ η ροπή μετράται στα 360 Nm. Στο E-TENSE 225 χρησιμοποιείται κινητήρας βενζίνης 1.6 λίτρων με 180 ίππους και 300 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Για την τροφοδοσία του τελευταίου, το ηλεκτρικό φορτίο αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 13.2 kWh, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με οχτώ σχέσεις.
Όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά ενεργοποιείται μόνο ο ηλεκτρικός κινητήρας. Με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, η χωρητικότητά της αρκεί για την κάλυψη απόστασης μέχρι και 55 χλμ. Όσο η κίνηση γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 135 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κυμαίνονται μεταξύ 31 και 36 γρ./χλμ. με την κατανάλωση καυσίμου να είναι 1.4 – 1.6 λτ./100 χλμ.
Όπως συνηθίζει η DS Automobiles, το αυτοκίνητο συνοδεύεται από δύο καλώδια φόρτισης. Το ένα είναι mode 2 και το άλλο mode 3. Με το τελευταίο και την ανάλογη εγκατάσταση για wallbox, μία πλήρης φόρτιση μπορεί να γίνει σε 1 ώρα και 45 λεπτά, με παροχή 7.4 kW.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα δούμε το DS 7 Crossback E-TENSE 225 στις εκθέσεις, όμως αυτό αναμένεται να συμβεί σχετικά σύντομα.