H DS Automobiles δεν αποφάσισε καθόλου τυχαία να εισέλθει στο πρωτάθλημα της Formula E, στο οποίο έχει καταφέρει να ξεχωρίσει.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γαλλική premium εταιρεία, η Formula E αποτελεί για το τμήμα DS Performance ένα τεράστιο «εργαστήριο» όπου εξελίσσεται διαρκώς στην ηλεκτροκίνηση, ενώ την τεχνογνωσία και την εμπειρία που αποκτά μπορεί να τη μεταλαμπαδεύει στα οχήματα παραγωγής.
Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αποτελεί το ανανεωμένο και κορυφαίο στη γκάμα του plug-in υβριδικό DS 7 E-Tense 4×4 360, το οποίο έχει αναπτυχθεί από το τμήμα DS Performance. Για παράδειγμα, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που χρησιμοποιεί προέρχεται απευθείας από τη Formula E. Είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό από αυτό που διέθεταν παλαιότερα μοντέλα, ενώ βελτιστοποιεί τη διαχείριση, αναλύοντας την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του φρένου, προσφέροντας ακόμα καλύτερη ποιότητα πέδησης.
Υπενθυμίζουμε ότι το τετρακίνητο DS 7 E-Tense 4×4 360 έχει στη φαρέτρα του βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 200 ίππων, μπαταρία χωρητικότητας 14.2 kW και δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο σε κάθε άξονα, 110 και 112 ίππων. Παράγει συνδυαστικά 360 ίππους, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,6 δευτ.
Στο ηλεκτρικό μονοθέσιο DS E-Tense FE23, που οδηγούν τη φετινή αγωνιστική σεζόν στη Formula E οι πιλότοι Jean-Eric Vergne και Stoffel Vandoorne, εκτός από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας η DS Automobiles έχει αναπτύξει επίσης, την πίσω μονάδα κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το σύστημα ψύξης, το ηλεκτρικό σύστημα, την πίσω ανάρτηση, το σύστημα ψύξης, το λογισμικό και τον αλγόριθμο που βελτιστοποιούν τη διαχείριση ενέργειας.
Κάνοντας έναν απολογισμό στη μέχρι τώρα πορεία της στη Formula E η DS Automobiles σίγουρα βάζει θετικό πρόσημο, έχοντας κατακτήσει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους. Αναλυτικότερα, έχει λάβει μέρος σε 98 αγώνες της Formula E, με αποτέλεσμα 16 νίκες, 47 θέσεις στο βάθρο και 22 pole positions. Το βιογραφικό αυτό μάλλον έπαιξε ρόλο στην απόφαση της DS Automobiles όλα τα μοντέλα της από το 2024 να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.