H τεχνογνωσία που αποκτά η DS Automobiles από τη συμμετοχή της στη Formula E μεταλαμπαδεύεται στα εξηλεκτρισμένα της μοντέλα.
Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί το plug-in υβριδικό DS 7, μέσα στο οποίο σίγουρα θα νιώθει αρκετά οικεία ένας πιλότος της DS Automobiles στη Formula E. Αυτό το επιβεβαιώνει στην πράξη, ο Ζαν-Ερίκ Βερν, ο οποίος έχει στεφθεί δυο φορές Πρωταθλητής της Formula E, ενώ εκτελεί και καθήκοντα πρεσβευτή για την DS Automobiles.
Ο 33χρονος Γάλλος πρόσφατα αποχωρίστηκε το DS 4 E-Tense 225 που οδηγούσε για να βάλει στο προσωπικό του γκαράζ το DS 7 E-Tense 4×4 360. Ωστόσο το δικό του DS 7 E-Tense 4×4 360 δε μοιάζει με κανένα άλλο, καθώς την εξωτερική του εικόνα φρόντισε να εξατομικεύσει το DS Design Studio στο Παρίσι σε συνεργασία με το τμήμα DS Performance.
Παρατηρούμε λοιπόν ότι το μαύρο γυαλιστερό χρώμα της οροφής, επεκτείνεται σε μεγάλο τμήμα του μπροστινού καπό, αντλώντας τη σχετική έμπνευση από τα πρωτότυπα μοντέλα DS Aero Sport Lounge και DS Ε-Τense Performance.
Παράλληλα το εμπρός τμήμα είναι βαμμένο με τη νέα αποκλειστική σατινέ γκρι απόχρωση “Satin Grey”, η οποία στις πλευρικές επιφάνειες και στο πίσω τμήμα «εξασθενεί» σταδιακά με κάθετες λωρίδες, δίνοντας τη θέση της στη γκρι απόχρωση “Lacquered Grey” που υπάρχει στην παλέτα του DS 7 E-Tense 4×4 360.
Η διχρωμία γκρι-μαύρου εφαρμόζεται επίσης στους πλευρικούς καθρέπτες, ενώ στις εμπρός πόρτες υπάρχει το λογότυπο JEV από τα αρχικά του ονόματός του (Jean-Eric Vergne) και ο αριθμός 25, ο οποίος παραπέμπει στο νούμερο που φέρει το ηλεκτρικό του μονοθέσιο και στην ημερομηνία γέννησης του πιλότου (12 Απριλίου 1990).
Υπενθυμίζουμε ότι το τετρακίνητο DS 7 E-Tense 4×4 360 έχει στη φαρέτρα του βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 200 ίππων, μπαταρία χωρητικότητας 14.2 kW και δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο σε κάθε άξονα, 110 και 112 ίππων. Παράγει συνδυαστικά 360 ίππους, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,6 δευτ. και να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 57 χλμ. (μέτρηση WLTP).