H DS Automobiles φαίνεται, τώρα, να επικεντρώνεται περισσότερο στην Ευρώπη, όπου τα 3, 4 και 7 κάνουν καλές πωλήσεις, ενώ και το μεγάλο σεντάν 9 είναι επίσης διαθέσιμο.
Ακολουθεί ένα όχημα με τον κωδικό έργου D85. Αυτό το crossover θα κατασκευαστεί στην Ιταλία στο εργοστάσιο SATA (Melfi) στην ίδια γραμμή με τα Opel και Vauxhall OV85.
Θα μπορούσε να αποδειχθεί διάδοχος του Insignia. Το D85 θα πρέπει να συμπληρώνει το D84, τον διάδοχο του 7 και πιθανόν να ονομαστεί DS 8 .
Οποιοδήποτε νέο μοντέλο DS λανσαριστεί κατά τη διάρκεια ή μετά το 2024 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, πλέον. Ήδη, έχουν αποκαλυφθεί ορισμένες λεπτομέρειες συγκεκριμένων μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων:
Τι λένε οι ιθύνοντες: «Από το 2024, η DS Automobiles θα ενισχύσει την προσφορά της πουλώντας μια 100% ηλεκτρική έκδοση του DS 4, στη συνέχεια θα αποκαλύψει ένα νέο σχέδιο, εγκαινιάζοντας το πρώτο 100% ηλεκτρικό έργο από τη Stellantis που βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium.
DS Automobiles: Αυτονομίες ηλεκτρικών έως 700 χιλιόμετρα
Εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής χωρητικότητας έως και 104 kWh με αυτονομία 700 χιλιομέτρων, αυτό το μελλοντικό μοντέλο θα προσφέρει προηγμένη τεχνολογία και τελειοποίηση με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν απόλυτα στους πελάτες της DS Automobiles».
Το D74, πιθανόν να είναι το επόμενο 7, ενώ θα υπάρχει και το αντίστοιχο της Lancia (L74). Το DS, όμως, έρχεται πρώτο, προς τα τέλη του 2025. Αυτό που δεν είναι ακόμη γνωστό είναι τι συμβαίνει με το επί του παρόντος περίεργο σύστημα σημάτων της μάρκας: το προσδιοριστικό E-Tense χρησιμοποιείται τόσο για PHEV (4, 7 και 9) όσο και για αμιγώς ηλεκτρικά (3) .
Η Stellantis μπορεί να απλοποιήσει τα πράγματα για τη δεύτερη γενιά του μεγαλύτερου επί του παρόντος SUV της DS, εγκαταλείποντας το E-Tense και ονομάζοντας αυτό το crossover μόνο για EV, απλά, DS 7. Η όλη φιλοσοφία, ωστόσο, του E-Tense αποτελεί, σήμερα, τη βάση του μέλλοντος της μάρκας ανεξάρτητα από την ονοματοδοσία συγκεκριμένων μοντέλων.
Δείτε το βίντεο: