Ωραίος ο χρωματικός συνδυασμός στην ανανεωμένη σειρά DS3, το μπορντό με την μαύρη οροφή.
Και αν δεν συμπληρώσαμε στο μοντέλο την ονομασία Crossback ο λόγος είναι ότι στην ανανέωσή του δεν αναφέρεται αυτός ο χαρακτηρισμός.
«Σκέτο» πλέον το DS3 με το DS Automobiles να αναγράφεται σε μια λεπτή μαύρη μπάρα που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Για μπροστά το DS3 απέκτησε νέο προφυλακτήρα με τα φώτα ημέρας σε στυλ βεντάλιας στις άκρες, που αποτελεί σχεδιαστική ταυτότητα όλων των νέων DS, ενώ στις άκρες υπάρχουν αεροδυναμικές λεπτομέρειες για ομαλότερη ροή του αέρα.
DS3: Χαρακτηριστικό το φτερό του καρχαρία στα πλαϊνά
Παραμένοντας στον εξωτερικό σχεδιασμό να αναφέρουμε ότι το σήμα κατατεθέν, το πτερύγιο του καρχαρία στις μεσαίες κολώνες και οι αναδυόμενες χειρολαβές εξακολουθούν να δίνουν το «παρών» στην ανανεωμένη σειρά του γαλλικού αυτοκινήτου.
Να συμπληρώσουμε επίσης ότι οι ζάντες είναι νέας σχεδίασης 18 ιντσών με ελαστικά 215/55.
Επίσης έχουν αφαιρεθεί τα χρώμια, κυρίως από τη μάσκα, επιλογή που προσθέτει στην όλη εμφάνιση.
DS3: Στο εσωτερικό προβάλλεται αυτό για το οποίο η DS χαρακτηρίζει τα προϊόντα της
Υλικά υψηλής ποιότητα και πολυτέλεια με τα μάτια να μαγνητίζει η αλκαντάρα που είναι η επένδυση στο ταμπλό καθώς η οθόνη στο κέντρο 10,3 ιντσών με νέο λογισμικό.
Κάτω από την οθόνη είναι μια σειρά σε στυλ ρόμβων με μπουτόν διαφόρων λειτουργιών, από την κινητική τηλεφωνία μέχρι τον κλιματισμό και το μενού.
Ρόμβοι και οι αεραγωγοί ενώ στο κάτω μέρος σε ξεχωριστή υποδοχή είναι το μπουτόν start/stop του κινητήρα.
Νέα σχεδίαση φέρει το σχετικά μικρό τιμόνι με επίσης νέους διακόπτες.
Στη βάση της κονσόλας βρίσκεται μια άλλη σειρά διακοπτών, που όμως δε βολεύουν ιδιαίτερα στη χρήση τους οι οποίοι όμως χρειάζονται ένα διάστημα «εκμάθησης».
Σε ο,τι αφορά τους χώρους, ιδίως για τους -δύο-πίσω είναι ζήτημα το τι σωματότυπο έχουν οδηγός και συνοδηγός, ρυθμίζοντας αναλόγως τα καθίσματα.
Πάντως θα λέγαμε ότι οι καταστάσεις πίσω είναι οριακές.
Όσο για το χώρο αποσκευών αυτός προσφέρει 350 λίτρα, ενώ υπάρχει χώρος και για ρεζέρβα.
Το μοτέρ της DS3 των φωτογραφιών είναι ο γνωστός 1.2 λίτρων, 3κύλινδρος, τεχνολογίας Pure Tech, 130 ίππων με ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. χωρίς να συνδυάζεται με κανένα υβριδικό σύστημα.
Το κιβώτιο είναι 8άρι αυτόματο με paddles στο τιμόνι.
Οδηγώντας το premium γαλλικό μοντέλο, αυτό το οποίο κερδίζει οδηγό και επιβάτες είναι ο τρόπος με τον οποίο κινείται το αυτοκίνητο στην άσφαλτο, υποστηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της γαλλικής άνεσης.
Το μοτέρ «ζωηρό» που σε αυτό συμβάλλει και το κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Με αίσθηση το σύστημα διεύθυνσης, αλλά αυτό το οποίο αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς είναι οι προβολείς «DS Led Vision» που κάνουν τη νύχτα μέρα.
Να θυμίσουμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.118/1.791/1.534 χλστ. με μεταξόνιο 2.558.
Όσο για τις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 201 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 9,2 δευτ. με 135 γρ./χλμ. σε εκπομπές με κατανάλωση 8,4 λίτρα/100 χλμ. σύμφωνα με το κομπιούτερ.
Ξεχωριστή σχεδίαση, πολυτέλεια, οδική συμπεριφορά (στάνταρ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού) είναι οι παράμετροι πάνω στις οποίες κινείται η γαλλική κατασκευή με επιτυχία.
Τιμές από 35.500 ευρώ για αυτήν την έκδοση.