Όταν το κομπιούτερ ταξιδιού δεν έχει ξεπεράσει τα 6,3 λίτρα/100 χλμ. σε συνδυαστική οδήγηση εντός του αστικού ιστού και σε εθνικά δίκτυα, πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις οικονομικό το πιο νέο μοντέλο της DS Automobiles, που έχει εισαχθεί στη χώρα μας.
Η DS4 λοιπόν, πέρα από την οικονομία μετακινήσεων που προσφέρει και αυτό χάρη στον εξελιγμένο πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το γαλλικό αυτοκινήτων ξεχωρίζει για το αισθητικό μέρος, ενώ για την ποιότητα στο εσωτερικό και στο διαφορετικό design θα πρέπει να καθίσετε στα αναπαυτικά καθίσματα και να νιώσετε αυτό που οι Γάλλοι υπερηφανεύονται…
Η σιλουέτα ακολουθεί δικό της δρόμο, με τη μεγάλη μάσκα και τους λεπτούς προβολείς Led (δυνατά φώτα τη νύκτα) ενώ για πίσω η «ουρά» φέρει coupe εκδοχή, γεμάτη ακμές τονίζοντας τα φτερά, ενώ τα επίσης στενά φωτιστικά σώματα προσθέτουν στην όλη εμφάνιση όπως οι μεγάλοι τροχοί 19 ιντσών.
Θυμίζοντας τις εξωτερικές διαστάσεις οι αριθμοί «αναφέρουν» τα εξής σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.400 χλστ./1.830 χλστ./1.470 χλστ. με μεταξόνιο 2.675 χλστ.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 439 λίτρα με κιτ επισκευής.
Να περάσουμε στο εσωτερικό, που ακολουθεί και εδώ μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση, με έμφαση στην απουσία μπουτόν και διακοπτών.
Μάλιστα τα μπουτόν για τα παράθυρα βρίσκονται στο πάνω μέρος των θυρών.
Το ταμπλό με μαλακά υλικά είναι επίπεδο, το τιμόνι σχετικά μικρό, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (που για την οπισθοπορεία θα θέλαμε την απεικόνιση όλου του αυτοκινήτου και όχι αισθητήρες, καθώς αναφερόμαστε σε premium μοντέλο), με διακριτικά μπουτόν –κάτω από την οθόνη- για τον κλιματισμό και για τα θερμαινόμενα κρύσταλλα, με κρυφούς αεραγωγούς, και πάνω από τη μεγάλη θήκη μικροαντικειμένων που φέρει και επαγωγική φόρτιση για smartphone, βρίσκεται το μπουτόν για τον κινητήρα.
Στη βάση της κονσόλας είναι ο state-of-art επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με paddles στο τιμόνι, ενώ ιδιαίτερα βαθιά είναι και η άλλη θήκη μικροαντικειμένων, αυτή μεταξύ των καθισμάτων.
Γενικά η ατμόσφαιρα που επικρατεί είναι φροντισμένη με στόχο τους επιβάτες να αισθάνονται άνετα, πολιτισμένα και χαλαρά.
Στο δρόμο το γαλλικό αυτοκίνητο «πατάει» πολύ καλά, υπογραμμίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση των γαλλικών αυτοκινήτων σε αυτόν τον τομέα.
Σε κερδίζει πίσω από το τιμόνι η DS4 και ακόμα περισσότερο με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων με τα 300 Nm ροπής, από τις 1.750 σ.α.λ.
Διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ κάποιες κλίσης που εμφανίζονται στις στροφές, δεν ανησυχεί με κανέναν τρόπο οδηγό και επιβάτες.
Στη χρήση τα φρένα είναι αποτελεσματικά, ενώ γενικά σε κερδίζει ο τρόπος που κινείται ακόμα και σε οδοστρώματα με παγίδες.
Για τους φίλους των επιδόσεων, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 203 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 10,9 δευτ. και οι εκπομπές σε πρωτόκολλο WLTP 126 γρ./χλμ.
Δυνατό παρών στην premium κατηγορία η DS4 και ακόμα πιο δυνατό με την έκδοση diesel που απευθύνεται σε όσους τους αρέσουν τα ταξίδια, οι εκδρομές καθώς όπως προαναφέραμε ταξιδεύουν οικονομικά και με στυλ.
Οι τιμές στην έκδοση diesel ξεκινούν από τα 30.100 ευρώ.