Η ΦΙΛΠΑ τελικά έχει τον τρόπο στις διοργανώσεις που φέρουν την υπογραφή της, οι συμμετέχοντες να περνούν καλά, να διασκεδάζουν καθώς βρίσκονται μακριά από τη μίζερη καθημερινότητα, αλλά κυρίως ο αγώνας να έχει επιτυχία.
Όπως ακριβώς είχε το Εαρινό ράλι με βάση το νησί των Σπετσών που φιλοξένησε 70 πληρώματα, με κούκλες των δρόμων μιας άλλης εποχής, καθώς τα περισσότερα από τα μισά που φιγουράριζαν στη λίστα με τις συμμετοχές ήταν κατασκευασμένα πριν το 1970.
Μάλιστα τα δύο παλαιότερα ήταν προπολεμικά, με έτη κατασκευής το 1926 και το 1932.
Στον αγώνα τα πληρώματα είχαν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, την Classic Regularity με πέντε ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 53 χιλιομέτρων και την Touring με λιγότερες διαδρομές και χαμηλότερες ταχύτητες.
Εαρινό ράλι: Από τα Ίσθμια για Σπέτσες
Η εκκίνηση δόθηκε από τα Ίσθμια και τα αυτοκίνητα και των δύο κατηγοριών αρχικά ακολούθησαν κοινή διαδρομή διασχίζοντας Κεχριές, Ρυτό, Σοφικό, Παλαιά Επίδαυρο Τραχειά, με πορεία προς το Πόρτο Χέλι, τερματισμός του πρώτου σκέλους στην κατηγορία Touring, ενώ η Regularity ακολουθώντας διαφορετική, μεγαλύτερη διαδρομή διέσχισε Άνω Φανάρι, Δρυόπη και Γαλατά.
Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα πέρασαν με το ferry από την Κόστα στις Σπέτσες όπου στάθμευσαν στο χώρο μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel.
Τα ωραία ξεκίνησαν το βράδυ όπου οι αγωνιζόμενοι συγκεντρώθηκαν στη βεράντα ξενοδοχείου με τις συζητήσεις υπο το φεγγαρόφωτου να δίνουν και να παίρνουν δημιουργώντας μια ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Beach party και το κέφι στον αέρα
Το Σάββατο το πρωί, πληρώματα και αυτοκίνητα ξεκίνησαν για το δεύτερο σκέλος, τον καθιερωμένο γύρο του νησιού που φέτος περιείχε και μια ειδική διαδρομή, με προορισμό το πικ-νικ στην παραλία της Αγίας Παρασκευής, όπου εξελίχθηκε σε ένα beach party, με τον Τζόνυ Βαβούρα να ανεβάζει στα ύψη το κέφι, με τραγούδια και χορό.
Μετά από το ξεφάντωμα και με χαρούμενα πρόσωπα, αργά το μεσημέρι τα αυτοκίνητα περνώντας από το δυτικό μέρος του νησιού και το παλιό λιμάνι επέτρεψαν μπροστά από το ξενοδοχείο όπου έγινε και η ψηφοφορία του κοινού για το πιο όμορφο αυτοκίνητο.
Και με τη δύση να γράφει με τα υπέροχα χρώματά της ξεκίνησε η απονομή των επάθλων.
Μάλιστα ο αντιπρόεδρος της λέσχης Γιώργος Αλεβιζόπουλος τίμησε χορηγούς και τοπικούς φορείς πριν την απονομή επάθλων στους νικητές.
Νικητές του αγώνα στις δύο βασικές κατηγορίες αναδείχθηκαν οι εξής:
Regularity
1οι Μ. Δημακαρέας – Γ. Γεωργαλή με Volkswagen Golf, 1985
2οι Α. Γεωργοσόπουλος – Ε. Παπανικολάου με Nissan Datsun 240Z, 1971
3οι Γ. Κατσαούνης – Μ. Μανσόλας, με Porsche 911 Coupe, 1965.
Touring
1οι Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127, 1978,
2οι Β. Θεοδοσίου- Μ. Μιχαλάκη με Alfa Romeo 2000 Spider Veloce, 1983
3οι Χ. Λιακωτίτης – Π. Γκανούτας με Porsche 911, 1969.
Το βραβείο της ψηφοφορίας του κοινού έλαβε η Ferrari 308 GTBi, 1981.
Η ΦΙΛΠΑ όμως δε σταματάει ποτέ, και η επόμενη “συνάντηση” έρχεται…