Στις 8 Ιουλίου 2021 ο Αργεντίνος Carlos Reutemann έφυγε από το μάταιο τούτο κόσμο σε ηλικία 79 ετών, στη γενέτειρά του στη Σάντα Φε ύστερα από μακροχρόνια μάχη με την επάρατο νόσο.
Lole
Ο Lole, ψευδώνυμό το οποίο είχε να κάνει με την αγάπη του για τα ζώα, αγωνίστηκε στη Formula 1 από το 1972 έως το 1982 οδηγώντας για τέσσερις ομάδες. Brabham, Ferrari, Williams και Lotus σε 146 Γκραν Πρι από τα οποία κέρδισε τα 12. Τερμάτισε δεύτερος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 1981, και τρίτος τρεις φορές το 1975, 1978 και 1980.
Ο Carlos είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός της Αργεντινής για τη Ferrari κερδίζοντας 5 Γκραν Πρι, με τον Juan Manuel Fangio να κερδίζει με Ferrari μόνο τρεις νίκες, ενώ ο Jose Froilan Gonzalez κέρδισε δύο φορές, εξασφαλίζοντας την πρώτη νίκη της Scuderia στη Formula 1 στις 14 Ιουλίου 1951 στο Βρετανικό Γκραν Πρι.
Μια ιστορία που υπάρχει για τον Reutemann είναι η εξής.
Το 1976, μετά από το τρομερό ατύχημα του Niki Lauda στο Νιρμπουργκρινγκ, η Scuderia Ferrari κάλεσε τον Reutemann να αντικαταστήσει τον Αυστριακό για το Ιταλικό Γκραν Πρι στην πίστα της Μόντσα.
Aλλά η ανάρρωση του Lauda ήταν τόσο γρήγορη που η Ferrari κατέληξε να τρέχει με τρία αυτοκίνητα για πρώτη φορά από το 1972, βάζοντας τον αριθμό 35 για πρώτη φορά στο αυτοκίνητο του Carlos.
O Reutemann όμως αποχώρησε και επέστρεψε στην Ιταλική ομάδα ομάδα το 1977. Στο τιμόνι της 312 Τ2, κέρδισε στη Βραζιλία, στον τρίτο του αγώνα για την ομάδα, βοηθώντας τη Scuderia να πάρει τον πέμπτο τίτλο στους κατασκευαστές και να αποδείξει ότι είχε αυτό που χρειάζεται για να είναι ο υπ’ αριθμόν ένα οδηγός της Ferrari.
Η ομάδα υπο τις εντολές του Εντσο Φεράρι του έδωσε όντως αυτόν τον ρόλο το 1978, με team-mate τον νεαρό Gilles Villeneuve, με τον Αργεντινό να κερδίζει σε τέσσερα Γκραν Πρι (Jacarepagua Βραζιλία, Long Beach, Ηνωμένες Πολιτείες, Brands Hatch Μεγάλη Βρετανία και Watkins Glen, Ηνωμένες Πολιτείες).
Tη χρονιά αυτή τερμάτισε τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τις ανίκητες Lotus των Mario Andretti και Ronnie Peterson. Όμως παρά τη φιλία με τον Εντσο, στα τέλη του 1979, ο Reutemann επέλεξε να φύγει από τη Ferrari για το Lotus.
Ο Carlos συμμετείχε και σε αγώνες αντοχής με team-mate τον Tim Schenken στην κόκκινη Ferrari 312 P.
Formula 1, για άλλα δύο χρόνια ο Hamilton στη Mercedes
Του Reutemann του άρεσαν και τα ράλι όπου έδωσε το παρών στα ράλι Αργεντινής της 10ετίας του 1980 οδηγώντας τα εργοστασιακά Fiat Abarth 131 και Peugeot 205 T16.
Όταν κρέμασε φόρμα και κράνος ασχολήθηκε επιτυχώς με την πολιτική ως κυβερνήτης για πολλά χρόνια της πολιτείας τΣάντα Φε.
Ο Έντσο τον συμπαθούσε ιδιαίτερα τον Carlos Reutemann, και δεν είναι τυχαίο που στο βιβλίο του, “Piloti, che gente…” υπάρχει ειδική αναφορά για τον Αργεντίνο.