Με σιγουριά θα λέγαμε οτι έχει την ενέργεια και την ψυχή δύο 25άρηδων και την καρδιά 10χρονου παιδιού. Αν αυτό τον κάνει 60 ε, τότε Χρόνια του Πολλά να τα χιλιάσει.
Τι να πρωτοπεί κανείς για τον τεράστιο Carlos Sainz;
Ο απόλυτος επαγγελματίας του WRC. Η φιλοσοφία του απλή αλλά τόσο δύσκολη στην εφαρμογή της. “Δουλεύεις σκληρά και η σκληρή δουλειά θα σου αποδώσει”. Την ίδια φιλοσοφία έχει διδάξει στο γιό του τον Carlos Sainz jr.
Επληκτικός οδηγός παντός εδάφους, έδινε το παρών, ακόμα το δίνει, στο βάθρο των νικητών και ήταν πάντα ο πρώτος, που οι αντίπαλοι του υπολόγιζαν. Λάτρης της Ελλάδας ποτέ δεν ξέχασε ότι η πρώτη του νίκη στο WRC , ήταν στο Ράλλυ Ακρόπολις το 1990 με Toyota Celica.
Δεν του άρεσαν τα σκληρά ράλλυ. Ήθελε να “βλέπει” τη διαδρομή. Το Ακρόπολις ήταν ένας αγώνας που δεν συμβάδιζε με τα ράλλυ της αρεσκείας του, ωστόσο έμαθε να το σέβεται και να το τιμά.
Ο Sainz ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στις καρδιές του κόσμου με σκληρή δουλειά και επαγγελματική προσέγγιση.
Πρώτος έφτανε στις δοκιμές και αν δεν έβρισκε το στήσιμο που ήθελε έφευγε βράδυ -πολλές φορές συνέχιζε τις δοκιμές, ενώ ο ήλιος είχε για τα καλά πέσει.
Ήθελε να έχει τον απόλυτο έλεγχο το 100% .
Ο Sainz είναι ένας μάχιμος οδηγός που δεν το βάζει ποτέ κάτω. Πανέξυπνος και διορατικός διάβαζε τους αντιπάλους του. Εφάρμοζε ολόκληρες στρατηγικές για τον κάθε αγώνα εκμηδενίζοντας πολλές φορές την υπεροχή του ταλέντου των αντιπάλων του.
Τον είπαν Matador και King όχι άδικα. Είχε το σεβασμό όλων των συναθλητών του. Για ότι συνέβαινε αυτός ήταν επικεφαλής των διεκδικήσεων σε όλους τους τομείς. Καλύτερα ράλλυ, λιγότεροι αγώνες, σεβασμός στα πληρώματα. Ο Sainz είναι μια ισχυρή προσωπικότητα που ανέβασε το WRC σε πολύ ψηλό επίπεδο.
Ήταν ο οδηγός που καλλιεργούσε το ταλέντο του με την πολύ καλή φυσική κατάσταση και ήταν από τους πρώτους που γυμναζόταν συστηματικά γιατί είχε κατανοήσει ότι το ταλέντο μόνο του δεν έφτανε. Όσο άλλαζαν οι αγώνες η φυσική κατάσταση έγινε βασικός παράγοντας για την οδηγική του εξέλιξη.
Ακόμα και τώρα περνά ώρες στο γυμναστήριο προετοιμαζόμενος για το επόμενο Dakar – το οποίο έχει κερδίσει με ότι έχει οδηγήσει.
Οι ομάδες με τις οποίες συμμετείχε στο WRC έπιναν νερό στο όνομα του γιατί ήξεραν ότι θα στήσει και θα εξελίξει το αυτοκίνητο για να κερδίσει αγώνες και τίτλους.
Το 2019 εκδήλωσε την έντονη ανησυχία και τη λύπη του για το Ράλλυ Ακρόπολις, που χάθηκε.
Φέτος δήλωσε οτι θα ήθελε να πάρει μέρος στον εθνικό μας αγώνα. Λατρεύει τα νέα WRC. Λέτε να τον δούμε να οδηγεί στο ΟΑΚΑ και στις παλιές καλές ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις; Μακάρι. Αν μας διαβάζει η Οργάνωση του εθνικού μας αγώνα, ιδού η πρόσκληση πρόκληση. Φέρτε τον Carlos Sainz να τρέξει στο Ακρόπολις.
Χρόνια σου Πολλά Carlos σε περιμένουμε στο Ραλλυ Ακρόπολις.
Ο King Carlos ξεκίνησε με Seat Marbella τους αγώνες και οδήγησε για τις εργοστασιακές ομάδες Ford, Subaru, Toyota, Lancia Jolly Club.
Eκκίνησε σε 196 αγώνες του WRC, τους περισσότερους με τον Luis Moya και σρτη συνέχεια με τον Marc Marti.
Κέρδισε 26 αγώνες και δύο τίτλους, το 1990 και 1992, τρείς φορές το Ράλλυ Ακρόπολις, 1990, 1994, 1997.
Το 2005 ολοκλήρωσε την καριέρα του στο WRC τερματίζοντας στην 3η θέση στο Ράλλυ Ακρόπολις με Citroen Xsara WRC με συνοδηγό τον Marti.