H δική μας (μερική) επιστροφή στην κανονικότητα ξεκίνησε με το νέο Nissan Qashqai, το οποίο έκανε απόβαση στη χώρα μας.
Μετά από πολλούς μήνες παρευρεθήκαμε σε παρουσίαση νέου μοντέλου στα πάτρια εδάφη, ενώ τηρήθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης (μάσκες, αποστάσεις, περιορισμένος αριθμός παρευρισκόμενων).
Είχαμε λοιπόν την ευκαιρία να δούμε για πρώτη φορά από κοντά το νέο Qashqai, στο πλαίσιο της στατικής του παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα δεν περιελάβανε οδήγηση, καθώς το νέο Qashqai που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία ήταν το μοναδικό διαθέσιμο, ενώ πρόκειται για ένα προ-παραγωγής μοντέλο.
Αυτό που μπορούμε να σας μεταφέρουμε με σιγουριά είναι ότι το νέο Qashqai από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο και πιο εντυπωσιακό. Στη τρίτη του πλέον γενιά το δημοφιλές ιαπωνικό SUV, δομημένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-C, μείωσε το βάρος κατά 60 κιλά και αύξησε την ακαμψία κατά 41%, ενώ αύξησε τις διαστάσεις του.
Αναλυτικότερα, το μήκος του διαμορφώνεται πλέον στα 4.425 χλστ. (+35), το ύψος του στα 1.635 χλστ. (+10) και το πλάτος του στα 1.838 χλστ. (+32). Διατηρεί τη χαρακτηριστική σχήματος “V” μάσκα της Nissan, η οποία είναι μεγαλύτερη. Παρατηρήστε τα Led στενόμακρα εμπρός φωτιστικά σώματα σε σχήμα μπούμερανγκ, τα οποία θυμίζουν αυτά του Juke. Τεχνολογίας Led και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία επεκτείνονται προς τα φτερά.
Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του νέου Qashqai. Αυτό που διαπιστώσαμε αρχικά είναι η ποιοτική και τεχνολογική αναβάθμιση. Σχεδόν όλο το πλαστικό που καλύπτει το επάνω τμήμα του ταμπλό είναι μαλακό, ενώ γενικότερα προσεγμένα χαρακτηρίζονται τα περισσότερα υλικά.
Μας άρεσε επίσης το μεγάλο άνοιγμα των πίσω θυρών, που σχηματίζουν σχεδόν ορθή γωνία, διευκολύνοντας την επιβίβαση-αποβίβασή. Οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι πιο άνετοι, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 2.666 χλστ. (+20), ενώ επαρκής κρίνεται ο αέρας ανάμεσα στα κεφάλια και την οροφή, παρότι το εν λόγω Qashqai διέθετε ηλιοροφή.
Το Nissan GT-R Nismo Special Edition με 600 άλογα βάζει φωτιά στο δρόμο (video)
Ο πίνακας οργάνων προαιρετικά προσφέρεται πλήρως ψηφιακός με TFT οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής φτάνει τις 9 ίντσες. Παράλληλα το νέο head-up display των 10,8 ιντσών είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του Qashqai.
Πάμε τώρα να δούμε την εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων του νέου Qashqai. Αρχικά στη χώρα μας θα διατίθεται με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T, ο οποίος συνοδεύεται από το στάνταρ ήπιο υβριδικό σύστημα.
Προσφέρεται με 140 ίππους και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Στην ισχυρότερη έκδοση του παράγει 158 ίππους, διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic CVT, ενώ προαιρετική εδώ είναι η τετρακίνηση.
Με την απουσία τους λάμπουν από τη γκάμα οι πετρελαιοκινητήρες.
Από την άνοιξη του 2022 το νέο Qashqai θα αποκτήσει στη φαρέτρα του το υβριδικό σύστημα e-Power με βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που ρόλο έχει να φορτίζει τη μπαταρία αφού ο ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Συνδυαστικά παράγει 187 ίππους και 330 Nm ροπής.
Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Qashqai είναι οι Elite, Premium, Ν-Connecta, N-Connecta Feel και Techna, ενώ η αρχική του τιμή διαμορφώνεται στα 24.490 ευρώ και η διάθεση του στην Ελλάδα ξεκινάει τον ερχόμενο Αύγουστο.
Ακολουθεί, μέσα από την παρακάτω φωτογραφία, ο αναλυτικός τιμοκατάλογος.