Η χρήση της προσομοίωσης για την ανάπτυξη προϊόντος ενός εικονικού περιβάλλοντος δοκιμής γίνεται ολοένα και πιο κοινή.
Η Punch Powertrain εφαρμόζει μια σειρά εργαλείων προσομοίωσης που μπορούν να ενισχύσουν τις παραδοσιακές μεθόδους φυσικών δοκιμών.
Αυτό είναι εμφανές πχ, στις δοκιμές νέων κιβωτίων ταχυτήτων.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι η δοκιμή μεταδόσεων μπορεί να είναι μια περίπλοκη υπόθεση.
Τα κιβώτια ταχυτήτων πρέπει να ευθυγραμμίζονται με κάθε άλλο εξάρτημα ενός αυτοκινήτου, ενώ ορισμένα εξαρτήματα είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν είναι διαθέσιμα για δοκιμή.
Εκεί έρχονται τα υβριδικά πεδία δοκιμών.
Η εταιρία δοκιμάζει τις μεταδόσεις του σε μια εν μέρει φυσική, εν μέρει εικονική εγκατάσταση, όπου το λογισμικό προσομοιώνει ορισμένα στοιχεία, με τεχνολογία αιχμής που επιτρέπει γρήγορη περιστροφή και ευελιξία.
Ένας τομέας όπου αυτό είναι χρήσιμο είναι η ακουστική δοκιμή.
Οι μηχανικοί δοκιμάζουν τον θόρυβο μετατόπισης που κάνει ένα κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτό είναι κάτι που μπορούν να αρχίσουν να κάνουν ακόμη και όταν δεν έχουν ακόμη βασικά εξαρτήματα, όπως ο κινητήρας.
Η εικονική προσομοίωση του κινητήρα προσφέρει επίσης το πλεονέκτημα ότι υπάρχει λιγότερος θόρυβος από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, επιτρέποντας καλύτερη αξιολόγηση του θορύβου μετάδοσης.
Η Punch Powertrain υποστηρίζει ότι η ικανότητα δοκιμής είναι μοναδική. Υπάρχουν για παράδειγμα μόνο 12 ακουστικά πεδία δοκιμών NDTS όπως το δικό της σε όλο τον κόσμο και τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται στην Κίνα.
Γιατί, όμως, είναι τόσο χρήσιμος αυτός ο συνδυασμός εικονικών και φυσικών δοκιμών; Είναι πολύ πιο γρήγορη διαδικασία, καθώς οι μηχανικοί δεν χρειάζεται να περιμένουν εξαρτήματα που είναι ακόμα υπό ανάπτυξη.
Αλλά υπάρχουν περισσότερα στις υβριδικές δοκιμές από την ταχύτητα.
Επίσης, δεν υπάρχουν γραμμές καυσίμου γύρω, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η εικονική δοκιμή είναι πιο ακριβής από τη χρήση παλαιότερων, μη αντιπροσωπευτικών μοντέλων ορισμένων εξαρτημάτων.
Και μπορούν να αλλάξουν εύκολα τους συνδυασμούς, επιτρέποντας για παράδειγμα να δοκιμάσουν ένα κιβώτιο ταχυτήτων με διαφορετικούς τύπους κινητήρων.
Για να επικυρώσουν στην εταιρία μια μετάδοση πρέπει να κάνουν πολλές δοκιμές, εν μέρει χρησιμοποιώντας λογισμικό.
Μπορούν να δουν πώς λειτουργεί η μετάδοση στον αυτοκινητόδρομο ή στην πόλη. Οτιδήποτε μπορείτε να κάνει κάποιος σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο, μπορούν να το προσομοιώσουν στο εργαστήριο δοκιμών τους.
Μία από τις επόμενες μηχανολογικές προκλήσεις της Punch Powertrain είναι η προσομοίωση ενός υβριδικού αυτοκινήτου, το οποίο είναι πιο δύσκολο σε σύγκριση με ένα μόνο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Δεν είναι μόνο ο κινητήρας με τη ΜΕΘ και το κιβώτιο ταχυτήτων με μια TCU, υπάρχει και η ηλεκτρονική μηχανή με μια MCU και μια μπαταρία, με ένα σχετικό σύστημα διαχείρισης.
Επιπλέον, υπάρχει μια μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης κίνησης ή PCU.
Επομένως, υπάρχει ένας πολύ μεγαλύτερος αριθμός στοιχείων που πρέπει να προσομοιωθούν.
Ένα EV από την άλλη είναι πιο απλό. Έτσι, εάν ξέρει κάποιος πώς να προσομοιώνει ένα υβριδικό, είναι έτοιμος για EVs.
Η Punch Powertrain εφαρμόζει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και μεθόδων προσομοίωσης, που μπορούν να υποστηρίξουν τους μηχανικούς στη φάση του σχεδιασμού και να επικυρώσουν την απόδοση του σχεδιασμού τους, σε διαφορετικά επίπεδα πολυπλοκότητας και ολοκλήρωσης, μεταξύ άλλων, σε επίπεδο οχήματος.
Σε σύγκριση με τη φυσική δοκιμή, το ψηφιακό περιβάλλον δοκιμών προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα.
Τα πραγματικά (φυσικά) τεστ παρέχουν ως επί το πλείστον αποτέλεσμα είτε αποτυχίας είτε επιτυχίας.
Για να κατανοήσει κάποιος γιατί συνέβη μια αποτυχία απαιτείται εις βάθος και χρονοβόρα ανάλυση.
Με μια εικονική δοκιμή, χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις, δίνει πληροφορίες πολύ πιο εύκολα, με βάση το προκαθορισμένο επίπεδο ακρίβειας.
Ένα δεύτερο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η εξάλειψη του κόστους των φυσικών εξαρτημάτων, καθώς και της παραγωγής φυσικών εξαρτημάτων και συστημάτων in house ή από εξωτερικούς συνεργάτες.
Επομένως, οι εικονικές προσομοιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα μείωση του κόστους στον κύκλο δοκιμής που εκτιμάται σε πάνω από 50%.
Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη θα υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό την προ-βαθμονόμηση, μειώνοντας την παραδοσιακή περίοδο βαθμονόμησης των μηνών σε λίγες μόνο εβδομάδες, παρακολουθώντας γρήγορα την όλη διαδικασία.
Αν και προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, η εικονική δοκιμή δεν είναι εκεί για να αντικαταστήσει πλήρως τη φυσική δοκιμή.
Ο συνδυασμός τους προσφέρει το καλύτερο και των δύο κόσμων.