Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν ένα δικό τους μουσείο, στο οποίο εκθέτουν τα σημαντικότερα μοντέλα από τη μακρόχρονη ιστορίας τους.
Έτσι και η Toyota στην ιδιαίτερη πατρίδα της, την Ιαπωνία, έχει στην πόλη Nagakute το δικό της «θησαυροφυλάκιο», μέσα στο οποίο διατηρεί ανέπαφα από το πέρασμα του χρόνου εμβληματικά της μοντέλα.
Πρόσφατα προστέθηκε ακόμα ένα μοντέλο στην πλούσια συλλογή της, το οποίο όμως δεν το κατασκεύαζε η ίδια αλλά η Ηonda. Ο λόγος για το ένδοξο NSX, το οποίο έκανε ντεμπούτο το 1990. Το ιαπωνικό supercar ξεχωρίζει μέχρι και σήμερα τις επιδόσεις και την τεχνολογία του, ενώ οι δυο γενιές του παρέμειναν στη γραμμή παραγωγής για περίπου 15 χρόνια.
Δείτε ακόμα: To πρώτο ηλεκτρικό Toyota! Τετρακίνηση, 217 ίπποι και αυτονομία 450 χλμ. από το νέο bZ4X
Για ποιο λόγο όμως η Toyota έδωσε στέγη στο NSX; Μήπως επειδή η Honda είναι ομοεθνής της εταιρεία; Όχι, ο λόγος είναι ότι θέλει να τιμά όλα τα μοντέλα που άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, ενώ δεν κάνει διακρίσεις ανάλογα με την καταγωγή τους.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο μουσείο της Toyota μπορεί να θαυμάσει κανείς από κοντά την Bugatti Type 57, την Chevrolet C1 Corvette, την Cadillac Eldorado Biarritz, το Mazda MX-5, το Fiat 500, το Ford Model T, την Jaguar XK120, το Lincoln-Zephyr, την Lotus Elite, την Mercedes-Benz 500K, το Nissan Skyline, το Peugeot 356, την Rolls-Royce Silver Ghost και το Saab 92.
Σημειώνεται ακόμα ότι το NSX δεν είναι το μοναδικό μοντέλο της Honda στο μουσείο της Toyota, καθώς το «παρών» δίνουν επίσης τα Civic πρώτης γενιάς, N360 και S500.