Το Service Park στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας έχει πάρει την τελική του μορφή, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα βρίσκονται τη θέση τους, και πλέον απομένει ελάχιστος χρόνος πριν από την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2022 από το ΟΑΚΑ και την Υπερειδική της Πέμπτης.
Την ώρα, που οι μηχανικοί και οι άνθρωποι των ομάδων, εργάζονται πυρετωδώς στην πόλη της Λαμίας, τα πληρώματα οργώνουν την ελληνική ύπαιθρο πραγματοποιώντας τις προκαθορισμένες αναγνωρίσεις «γράφοντας» τις Ειδικές Διαδρομές.
Μια ιδιαίτερα σημαντική και «λεπτή» διαδικασία, που κάνει την ουσιαστική διαφορά για τον απόλυτο χρόνο στις Ειδικές Διαδρομές.
Ήδη, λοιπόν, οι συμμετέχοντες έχουν πάρει μια πρώτη γεύση από τον αγώνα και τις επιφάνειες, όπου θα αγωνιστούν τις επόμενες μέρες και να τι δήλωσαν
Κάλε Ροβάνπερα-Γιόνε Χάλτουνεν Toyota Yaris Rally1
«Όλα δείχνουν καλά έως τώρα. Οι συνθήκες είναι καλές, αν και κάποια σημεία είναι πιο σκληρά σε σχέση με πέρυσι. Δεν έχει τόσο πολλά κομμάτια με χαλαρό χώμα, αλλά υπάρχουν αρκετές φυτευτές πέτρες. Σίγουρα, με δεδομένη τη μορφολογία των ειδικών της Παρασκευής, η θέση οδήγησης που έχουμε δε θα μας βοηθήσει».
Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια Hyundai i20 Rally1
«Οι ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Υπάρχει λίγη λάσπη σε κάποια σημεία, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο και σημαντικό. Όλα δείχνουν καλά».
Τιερί Νεβίλ-Μάρτιν Γουάιταγκε Hyundai i20 Rally1
«Ο αγώνας περιλαμβάνει μία σειρά από μαλακά και σκληρά κομμάτια, με γρήγορα και στενά τμήματα, αλλά και με χαμηλές ταχύτητες. Ουσιαστικά, έχει λίγο από όλα! Αυτό που ελπίζω είναι να είναι στεγνές οι επιφάνειες και να μη βρέξει, κάτι που θα μας βοηθήσει με τη σειρά εκκίνησης, που έχουμε την πρώτη μέρα. Από εκεί και πέρα, θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Σίγουρα, η σειρά εκκίνησης θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο την Παρασκευή».
Έλφιν Έβανς -Σκοτ Μάρτιν Toyota Yaris Rally1
«Λόγω της βροχής, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι ο αγώνας περιλαμβάνει λίγο απ’ όλα! Όμως, θεωρώ ότι η κατάσταση του δρόμου θα είναι τελείως διαφορετική τις ημέρες του αγώνα. Σε κάποια σημεία είναι πιο σκληρός από πέρυσι, αλλά όχι παντού. Είναι σχεδόν σε παρόμοια κατάσταση με το 2021».
Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον Toyota Yaris Rally1
«Σίγουρα, ο αγώνας είναι πιο σκληρός σε σχέση με πέρυσι. Έχει αρκετές διάσπαρτες πέτρες στο δρόμο. Εγώ πέρυσι έκανα μόνο τις “αναγνωρίσεις” του αγώνα, και ουσιαστικά είναι καινούργιος για μένα».
Σεμπαστιάν Λεμπ- Ιζαμπελ Γκαλμίς Ford Puma Rally1
«Δε μου είναι τόσο εύκολο, αφού σχεδόν όλες οι Ειδικές Διαδρομές είναι καινούργιες για μένα. Απαιτεί σκληρή δουλειά για να φτιάξουμε τις σημειώσεις με την ακρίβεια, που χρειάζεται. Σε κάθε περίπτωση, οι Ειδικές είναι πολύ ωραίες και με μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον. Πάντως, δεν είναι τόσο σκληρές οι επιφάνειες, όσο θυμάμαι στο παρελθόν, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε, πόσο έχουν βελτιωθεί τα αυτοκίνητα από τότε. Ειδικά στον τομέα της ανάρτησης, και θεωρώ ότι δε θα έχουν πρόβλημα τα αυτοκίνητά μας».
Ντάνι Σόρδο – Κάντιντο Καρέρα Hyundai i20 Rally1
«Θα έλεγα ότι όλες οι ειδικές έχουν σχεδόν διαφορετική επιφάνεια! Κάποιες έχουν αρκετές πέτρες, ενώ άλλες γλιστράνε περισσότερο ή έχουν σημεία με λάσπη. Σίγουρα, ο αγώνας είναι αρκετά απαιτητικός και δεν είναι πιο σκληρός σε σχέση με πέρυσι».
Πιερ Λουί Λουμπέ- Βίνσεντ Λαντέ Ford Puma Rally1
«Σίγουρα χρειάζεται να έχεις πολύ καλές σημειώσεις. Ελπίζω να μη βρέξει, διότι θα αυξηθεί σημαντικά ο βαθμός δυσκολίας. Πιστεύω ότι οι συνθήκες είναι καλύτερες σε σχέση με πέρυσι, αλλά αυτό είναι κάτι που θα δούμε στον αγώνα».
Αντρέας Μίκελσεν – Τορστέιν Έρικσεν Skoda Fabia WRC2
«Οι συνθήκες είναι καλές, αν και έχει περισσότερο νερό σε κάποια σημεία από ό,τι περίμενα. Όμως θεωρώ, ότι θα έχουν στεγνώσει μέχρι το Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας χαρακτηρίζεται από ένα συνδυασμό νέων και παλιών ειδικών διαδρομών, κάτι που τον καθιστά εξαιρετικά ενδιαφέρον. Η κατηγορία μας θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Εμείς σημειώσαμε ένα καλό αποτέλεσμα πέρυσι, και σίγουρα θα θέλαμε να το επαναλάβουμε».
Τέεμου Σούνινεν- Μίκο Μάρκουλα Hyundai i20 N WRC2
«Οι ειδικές διαδρομές είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, και σίγουρα αποτελούν μεγάλη πρόκληση για τον οδηγό. Είναι εξαιρετικά τεχνικές, αλλά σκληρές. Πρέπει να βρεις την ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και αξιοπιστία, αποφεύγοντας τα κλαταρίσματα αλλά και τα προβλήματα στο αυτοκίνητο».
Γιώργος Κεχαγιάς – Δημήτρης Σαίνης Skoda Fabia WRC2
«Οι ειδικές είναι ωραίες. Εκτός από λίγα κομμάτια με λάσπη, όλα είναι καλά. Και αυτές του Λουτρακίου είναι σε καλή κατάσταση και θα έλεγα πως γενικότερα είναι καλύτερα από πέρυσι».
Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος Hyundai i20 WRC2
«Θεωρώ ότι ο αγώνας είναι λίγο πιο σκληρός από πέρσι, αλλά η βροχή βελτίωσε την κατάσταση. Ο Ταρζάν και το Περιβόλι βοηθήθηκαν από τη βροχόπτωση. Οι ειδικές του Λουτρακίου είναι σε καλή κατάσταση, ενώ το Χαρβάτι, αν και είναι σκληρό, πιστεύω ότι, από τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί μόνο μία φορά, δε θα έχουμε πρόβλημα».
Μάνος Στεφανής – Κώστας Στεφανής Hyundai i20 WRC2
«Οι καιρικές συνθήκες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν σταματήσει η βροχή, δε θα υπάρξει πρόβλημα. Διαφορετικά, θα είναι δύσκολη εξίσωση. Σήμερα, μόνο στα σκιερά σημεία κρατάει λάσπη. Οι Ειδικές του Λουτρακίου είναι καθαρές, ενώ η Λιβαδειά είχε κάποια γλιστερά σημεία στα τελειώματα. Ο αγώνας είναι ωραίος, δύσκολος, όπως περιμένεις από ένα Ακρόπολις».
Θέμης Χαλκιάς – Ανδρέας Βίγκος Skoda Fabia WRC2
«Η βροχόπτωση βελτίωσε τις Ειδικές! Βέβαια, σε κάποια σημεία που δεν περνάει ο ήλιος, υπάρχει ακόμη λάσπη, αλλά σίγουρα όχι στο βαθμό που θα περίμενε κανείς με τα δεδομένα της βροχής που έριξε. Γενικά, οι ειδικές διαδρομές είναι σε καλή κατάσταση».