Το σύνθημα της εκκίνησης για το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δόθηκε σήμερα, Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023, και για τις επόμενες τρεις μέρες η «καρδιά» του WRC θα χτυπάει στην Ελλάδα!
Τα πληρώματα θα πρέπει να διανύσουν συνολικά 286,26 χλμ. στις 15 Ειδικές Διαδρομές, έχοντας ως αντίπαλο, όχι μόνο το χρονόμετρο, αλλά και τις αιχμηρές πέτρες, την πυκνή σκόνη και τα χώματα στα απαιτητικά βουνά της Ελλάδας, όπου θα συνεχιστεί τα επόμενα 24ωρα η αγωνιστική δράση.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: 10ος γύρος του WRC
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι το Ράλi Ακρόπολις συμπεριλαμβάνεται στους πιο σκληροτράχηλους αγώνες του WRC, ενώ κάθε οδηγός θεωρεί «παράσημο» στην καριέρα του μια νίκη στο «Ράλι των Θεών».
Ο 10ς γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2023, σηματοδοτεί και την 70η επέτειο του EKO Ράλλυ Ακρόπολις.
Από τις πιο «μαγικές» στιγμές της σημερινής μέρες ήταν η εκκίνηση που δόθηκε στις 18:00 σήμερα κάτω από την Ακρόπολη με τα αγωνιστικά οχήματα να «ποζάρουν» πάνω στη ράμπα, έχοντας για φόντο τον Ιερό Βράχο, με την εικόνα αυτή να μεταδίδεται σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο.
Στη συνέχεια τα αγωνιστικά, μέσω της Λεωφόρου Συγγρού, κατευθύνθηκαν προς το Φάληρο, όπου χάρισαν έναν υπερθέαμα στους χιλιάδες θεατές που είχαν συγκεντρωθεί για να απολαύσουν την Υπερειδική εντός και πέριξ της Πλατείας Νερού. Υ
Υπενθυμίζουμε ότι το 2021, όταν το Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε και πάλι στα μεγάλα σαλόνια του WRC μετά από οχτώ χρόνια απουσίας, η Υπερειδική είχε διεξαχθεί στην Πλατεία Συντάγματος και το 2022 στο ΟΑΚΑ.
Στην EKO Super Stage, συνολικού μήκους 1,48 χλμ., «άνοιξε» στις 19:00 το αγωνιστικό μέρος, με τη διαδρομή που είχε διαμορφωθεί στην Πλατεία Νερού, έχοντας για σκηνικό τη Μαρίνα Φαλήρου και το Θωρηκτό Αβέρωφ, ενώ συνεχίζονταν ανάμεσα στα γήπεδα Tae Kwon Do και Beach Volley.
Μιλώντας με αριθμούς για την EKO Super Stage εργάστηκαν 170 άνθρωποι, χρειάστηκαν 5.580 μέτρα καλώδια, 6.100 τετραγωνικά μέτρα branding, 470 προβολείς, 450 τόνοι προστατευτικά στηθαία και 5 ημέρες κατασκευής.
Tα αυτοκίνητα με τους κορυφαίους οδηγούς του κόσμου αγωνίστηκαν ανά ένα, προσφέροντας μοναδικό θέαμα για περίπου τρεις ώρες, ενώ ταχύτερος αποδείχτηκε ο Κάλε Ροβάνπερα (Toyota GR Yaris Rally1) με χρόνο 1:32.9, ενώ ο ίδιος δήλωσε: «Ελπίζω πως οι συνθήκες θα είναι καλύτερες για μένα από ότι αν ήταν στεγνός ο δρόμος. Μετά την απογοήτευση στη Φινλανδία, θέλω να κάνω έναν καλό αγώνα και θα παλέψουμε.για αυτό».
Από τα Ελληνικά πληρώματα ταχύτεροι ήταν οι Αθανασούλας-Ζακχαίος με Hyundai i20 Rally2, στην 25η θέση, δεύτερος ο Κύπριος Τσουλόφτας με ελληνική αγωνιστική άδεια με συνοδηγό τον Ηλία με Volkswgen Polo Rally2 στην 30η θέση και τρίτος ο Φιλιππίδης με τον Λάουντεν με Skoda Fabia Evo Rally 2 στην 34η θέση.
Όμως ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου,
Στον πίνακα ακολουθούν οι χρόνοι της κατηγορίας Rally1 στην Υπερειδική της Πλατείας Νερού.
Μείνετε συντονισμένοι στο motori.gr, καθώς θα υπάρχει διαρκής ενημέρωση για την εξέλιξη και τα αποτελέσματα των επόμενων των Ειδικών Διαδρομών.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι η μεγαλύτερη γιορτή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Ευχή όλων είναι να χορτάσουμε δράση και θέαμα, με την προτεραιότητα πάντα την ασφάλεια.