Η 2η μέρα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις στη νέα αυτή μορφη του αγώνα με την υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης, μπορεί να ήταν ένα ρεσιτάλ του 20χρονου Κalle Rovanpera, που μαζί με τον Halttunen οδηγούν τη γενική κατάταξη οδηγώντας εντυπωσιακά το ένα από τα τρία εργοστασιακά Toyota Yaris WRC στην πρώτη τους συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, στιγματίστηκε από μερικούς ανεγκέφαλους που είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί η Ειδική Διαδρομή «Ελάτεια 1».
Κάτι το οποίο ήρθε σαν συνέχεια της διακοπής και μάλιστα δύο φορές της Ειδικής Διαδρομής «Λουτράκι», κατά το πρώτο σκέλος του αγώνα.
Αυτό δεν επιφέρει τίποτα άλλο από τη μείωση βαθμών στη γενική βαθμολογία του EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε μια εποχή που το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ επέστρεψε στη χώρα μας μετά από 8 ολόκληρα χρόνια.
Για αυτό λοιπόν τα «παραδείγματα» των Ειδικών Διαδρομών «Λουτράκι» και «Ελάτεια Ι» δεν πρέπει να επαναληφθούν την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου, στο 3ο και τελευταίο σκέλος του EKO Ράλλυ Ακρόπολις που περιλαμβάνει και τη θρυλική διαδρομή του «Ταρζάν» και μάλιστα 2 φορές με τη δεύτερη να προσμετρά και ως power stage με τους 5 ταχύτερους να λαμβάνουν επιπλέον βαθμούς τόσο για αυτού όσο και για την ομάδα.
Για αυτό λοιπόν δεν πρέπει την Κυριακή να διακοπεί καμία Ειδική Διαδρομή, ούτε να ακυρωθεί, με τους ίδιους τους θεατές σε ρόλο «αστυνομικού» προστατεύοντας το ίδιο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς απαγορεύεται η μετακίνηση των θεατών 30 λεπτά πριν από την διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου. . ,