Με το που ολοκληρώθηκε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ως 10ος γύρος του WRC, μπήκαν οι μπουλντόζες στο χώρο της ΠΕΛ που φιλοξενούσε το service park.
Έτσι ξεκίνησαν οι κατεδαφίσεις κτηρίων που έχει να κάνει με τη γενική ανάπλαση της ΠΕΛ.
Το motori ταξίδεψε μέχρι τη Λαμία, και μαζί με τον Νίκο τον Έλληνα, ψυχή του ραδιοφωνικού σταθμού Λαμία FM1 στους 96.2 , που είναι ο επίσημος σταθμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, περπατήσαμε στο εργοτάξιο της ΠΕΛ.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τον Ιούνιο του 2025 το ραντεβού με τον εθνικό μας αγώνα
Και πάμε λοιπόν για το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις της νέας χρονιάς που από το 2025 έως και το 2027 το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξάγεται Ιούνιο.
Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως η έδρα του αγώνα που θα «παιχτεί» μεταξύ Λαμίας και Λουτρακίου με την πολιτική βούληση να βάζει την τελική υπογραφή, εκτός εάν υπάρχει και άλλο μέρος που κρατείται σαν 7σφραγιστο μυστικό.
Δε αργήσει πάντως να ανακοινωθεί καθώς ο αγώνας θα πρέπει να εγκριθεί από FIA, promoter και ομάδες πριν τη δημοσίευση, καθώς ο χρόνος «τρέχει»…
Το που θα είναι η έδρα, ελάχιστα ενδιαφέρει τους επαγγελματίες οδηγούς-συνοδηγούς που όπως έχουν δηλώσει κατά το παρελθόν η δουλειά τους είναι να οδηγούν, ενώ αποτελεί πολυτέλεια να απολαμβάνουν το μέρος κατά τη διάρκεια των αγώνων καθώς δεν υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος, ειδικά για το 2025 όπου στο πρόγραμμα προστέθηκε ένας επιπλέον αγώνας φτάνοντας τους 14.
Βέβαια το πρόβλημα στο WRC δεν είναι τόσο το πρόγραμμα και ο αριθμός των αγώνων όσο στο να βρεθεί η formula ώστε το WRC να προσπεράσει αυτή τη φτωχή εικόνα με τα 2 1/2 εργοστάσια (Hyundai , Toyota και η «μισή» συμμετοχή από τη Ford) που αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό και απάντηση δεν δίνεται.
Το να μην δίνουν το «παρών» νέες ομάδες για χρόνια τώρα, αυτό μεταφράζεται ότι κάτι συμβαίνει στα ενδότερα FIA/WRC.
Ούτε ένας κινέζος που έρχονται με φόρα, ειδικά στην Ευρώπη, δεν βλέπουμε να «συγκινείται»…
Περισσότερες φωτογραφίες: