Η θρυλική, για το βαθμό δυσκολίας της, Ειδική Διαδρομή Ταρζάν, επέστρεψε πέρυσι στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Έχει μήκος 23,37 χλμ. και είναι επαναλαμβανόμενη. Τα πρώτα περίπου 10 χλμ. είναι κατηφορικά και περνούν μέσα από πυκνό δάσος, σε σκληρό δρόμο. Στη συνέχεια για σχεδόν 4 χλμ. ο δρόμος είναι ιδιαίτερα καλός.
Μετά τη διασταύρωση για Ροβολιάρι και Ρεντίνα αρχίζει το γνωστό λιθόστρωτο του Ταρζάν που ταλαιπωρεί αρκετά αναρτήσεις και ελαστικά. Ο τερματισμός είναι λίγο πριν από την είσοδο του χωριού Παλαιά Γιαννιτσού.
Ο Τιερί Νεβίλ αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο στα 31 δευτ. Ο Εσαπέκα Λάπι που σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στην Ειδική Διαδρομή Ταρζάν 1, αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, μόλις 1,3 δευτ. μπροστά από τον Οτ Τάνακ, εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα στο διαφορικό που αντιμετώπισε ο Εσθονός οδηγός.
Οι χρόνοι στην Ειδική Διαδρομή Ταρζάν 1:
Οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά την Ειδική Διαδρομή Ταρζάν 1:
#9 Ιορδάνης Σερδερίδης – Φρεντερίκ Μικλότ: «Καθαρίσαμε πολύ το δρόμο, ιδίως στα τέλος είναι αμμώδης η επιφάνεια. Χάσαμε πολύ χρόνο. Ήταν σχεδόν τελείως στεγνή η ειδική».
#42 Κρεγκ Μπριν-Πολ Ναγκλ: «Είμαι απογοητευμένος για αυτό που συνέβη, κρίμα για τη δουλειά της ομάδας. Η ειδική γλιστράει πολύ. Είμαι χαρούμενος που πέρασα». Ρωτήθηκε για τα προβλήματα των Λεμπ και Λουμπέ.
#18 Τακαμότο Κατσούτα-Άαρον Τζόνστον: «Οι ειδικές γλιστράνε πολύ. Δεν έχω πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολα. Προσπαθώ, αλλά δεν γίνεται κάτι».
#33 Έλφιν Έβανς-Σκοτ Μάρτιν: «Πολύ μπόσικο χώμα, πολύ σπινάρισμα. Δεν είναι εύκολο».
#44 Γκας Γκρινσμίθ-Γιόνας Άντερσον: «Είμαι εντυπωσιασμένος με το χρόνο μας, γιατί ο κινητήρας έκανε συνεχώς διακοπές».
#8 Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια: «Από την προηγούμενη είχαμε πρόβλημα στο διαφορικό, το οποίο φθείρει τα ελαστικά».
#69 Κάλε Ροβάνπερα-Γιόνε Χάλτουνεν: «Ανοίχτηκα και χτύπησα κάπου στην προηγούμενη ειδική. Από το πρωί δυσκολευόμαστε, προσπαθούμε να πάμε γρήγορα, αλλά δεν ήταν αρκετό».
#6 Ντάνι Σόρδο-Κάντιντο Καρέρα: «Το αυτοκίνητο υποστρέφει πολύ. Πρέπει να βρούμε λύση, είναι δύσκολο να ακολουθήσω την ιδανική γραμμή. Δεν έχουμε πρόσφυση, πολύ απαιτητική ειδική».
#11 Τιερί Νεβίλ-Μάρτιν Γουάιταγκε: «Είμαι έκπληκτος. Κάναμε καλή επιλογή ελαστικών. Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου και οι σημειώσεις είναι αισιόδοξες. Είμαι έκπληκτος που έχουμε τέτοια διαφορά μετά από ένα τόσο δύσκολο loop ειδικών».
#4 Εσαπέκα Λάπι-Γιάνε Φερμ: «Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω -μένω στο δρόμο. Είναι πολύ δύσκολο για εμάς».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ- Βίνσεντ Λαντέ: «Τι να πω… Δεν ακούμπησα κάπου και είχα κλατάρισμα στην προηγούμενη ειδική. Δείξαμε την ταχύτητά μας, τώρα χρειαζόμαστε λίγη τύχη».