Η δεύτερη μέρα αγωνιστικής δράσης για το ΕKO Ράλλυ Ακρόπολις, συνεχίζεται σήμερα 8 Σεπτεμβρίου, με την Ειδική Διαδρομή Λουτράκι, η οποία είναι επαναλαμβανόμενη.
Τα πληρώματα θα πρέπει να διανύσουν συνολικά 101,98 χλμ. στις συνολικά πέντε Ειδικές Διαδρομές. Το αρχικό μήκος της Ειδικής Διαδρομής Λουτράκι ήταν 18,10 χλμ., ωστόσο μειώθηκε στα 10,37 χλμ. λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου, έπειτα από την έντονη βροχόπτωση που έφερε η κακοκαιρία Daniel.
Πρόκειται για μια αρκετά τεχνική Ειδική Διαδρομή, με την αφετηρία της να βρίσκεται πάνω στην άσφαλτο, μέσα στον οικισμό «Νέα Πολιτεία». Μετά από περίπου 1,40 χλμ. σκληρού οδοστρώματος φτάνει στη γνωστή διασταύρωση των «δέντρων», όπου συνεχίζει αριστερά, ανηφορικά. Σε 3 χλμ. φτάνει στη διασταύρωση προς Πράθι, όπου στρίβει δεξιά, σε φαρδύ κομμάτι μήκους 3,60 χλμ., μέχρι να μπει σε άσφαλτο.
Μετά από 2,8 πολύ γρήγορα κατηφορικά ασφάλτινα χλμ., εισέρχεται ξανά στο χώμα για το τελευταίο και ιδιαίτερα κλειστό κομμάτι, μέχρι τον τερματισμό, στην αρχή της ασφάλτου, αμέσως μετά την είσοδο του «ΧΥΤΑ».
Ταχύτερος στην Ειδική Διαδρομή Λουτράκι 1 αποδείχτηκε ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 N Rally1), ο Σεμπαστιάν Οζιέ ακολούθησε 3,4 δευτ. πίσω του, ενώ τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Οτ Τάνακ, 3,9 δευτ. πίσω από τον Βέλγο οδηγό. Δείτε τον πίνακα με τους χρόνους:
Ο Οτ Τάνακ δήλωσε «ανοιχτή και γρήγορη ειδική, δεν ήταν εύκολη», ο Κάλε Ροβανπέρα «ήταν καλά, με τον αέρα στεγνώνει γρήγορα το χώμα, καθαρίζουμε το δρόμο», ο Ντάνι Σόρδο «ήταν εντάξει, η αίσθηση στην άσφαλτο ήταν περίεργη, ο δρόμος ήταν καλός» και ο Εσαπέκα Λάπι «είχα καλή αίσθηση, αλλά το αυτοκίνητο ήταν αργό, δε γνωρίζω το λόγο».
Σημειώνεται ότι ο Αντρέας Μίκελσεν είχε κλατάρισμα ελαστικού, ο Όλιβερ Σόλμπεργκ αντιμετώπισε πρόβλημα με την πίεση της αντλίας βενζίνης. ενώ ο Πιερ Λουί Λουμπέ δεν ξεκίνησε την ειδική, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.