Η επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή Λουτράκι, μήκους 17,95 χλμ., βγήκε τα πληρώματα πιο προετοιμασμένα, αλλά δεν έλλειψαν τα απρόοπτα.
Οι Σεμπάστιαν Λεμπ/Ιζαμπέλ Γκαλμίς σημείωσαν τον ίδιο ακριβώς χρόνο. Ο Λεμπ αύξησε τη διαφορά του από τον Τιερί Νεβίλ στα 6,4 δευτ. Ο Πιερ Λουί Λουμπέ παραμένει τρίτος, αλλά μόλις 0,9 δευτ. μπροστά από τον Εσαπέκα Λάπι. Ο Κρεγκ Μπριν έχασε σχεδόν 2 λεπτά, εξαιτίας κλαταρίσματος.
Οι δηλώσεις των πληρωμάτων:
#44 Γκας Γκρίνσμιθ/Γιόνας Άντερσον: «Δεν είχα φρένα στο τελευταίο κατηφορικό κομμάτι και έχασα μέρος της αυτοπεποίθησής μου».
#6 Ντάνι Σόρντο/Καντίντο Καρέρα: «Λίγο καλύτερα, είχαμε καλύτερη πρόσφυση. Νιώθω πιο άνετος με το αυτοκίνητο και τις σημειώσεις. Οι άλλοι είναι όμως ακόμη γρήγοροι».
#19 Σεμπάστιαν Λεμπ/Ιζαμπέλ Γκαλμίς: «Έχει πολλές πέτρες στη διαδρομή, που μπορεί να το προκάλεσαν, αλλά δεν είναι σημαντικό». Το πλήρωμα Βγήκε από την ειδική διαδρομή με μικρή ζημιά στο αμάξωμα.
#4 Εσαπέκα Λάπι/Γιάνε Φερμ: «Τα ελαστικά υπερθερμάνθηκαν. Στο τέλος της ειδικής γλίστραγε πολύ, ίσως κάποιες φορές να βγήκαμε εκτός γραμμών, κατά τ’ άλλα ήταν ένα καλό πέρασμα».
#18 Τακαμότο Κατσούτα – Άαρον Τζόνστον: «Δεν είμαι ικανοποιημένος, είναι μια πρόκληση για μένα.. Πρέπει να συγκεντρωθώ περισσότερο».
#42 Κρεγκ Μπριν/Πολ Ναγκλ: «Είχαμε κλατάρισμα».
#11 Τιερί Νεβίλ / Μάρτιν Γουάιταγκε:«Είχα φθαρμένα ελαστικά μπροστά για αυτή τη ειδική, προτίμησα να κρατήσω για την επόμενη ειδική, είχα υποστροφή, αλλά είμαι ταχύτερος από τον Έλφιν, οπότε ίσως η στρατηγική να ήταν καλή».
#33 Έλφιν Έβανς / Σκοτ Μάρτιν: «Έχει πολλές πέτρες, το χώμα είναι πολύ σκληρό».
#8 Οτ Τάνακ / Μάρτιν Γιαρβέολα: «Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην απλή, αυτό επηρεάζει την οδήγηση. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε».
#69 Κάλε Ροβάνπερα/Γιόνε Χάλτουνεν: «Είναι πιο καθαρά τώρα, με κάποια σκληρά σημεία. Είμαστε εδώ χωρίς προβλήματα, αυτό είναι το ζητούμενο».