Με την πέμπτη Ειδική Διαδρομή Λιβαδειά, «επανεκκινεί» το ΕKO Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς είχε προηγηθεί διακοπή, εξαιτίας θεατών που στέκονταν σε απαγορευμένες θέσεις.
Η Ειδική Διαδρομή Λιβαδειά έχει μήκος 21,03 χλμ., ενώ τα πρώτα 5,6 χλμ. είναι γνωστά από την παλιά Ειδική Διαδρομή «Ευαγγελίστρια». Αυτό το τμήμα έχει πολύ καλό οδόστρωμα, ωστόσο επειδή στην πορεία έχει ασφαλτοστρωθεί, η Ειδική Διαδρομή στρίβει αριστερά και περνώντας μέσα από δυο παλιά λατομεία μαρμάρου φτάνει και διασχίζει την άσφαλτο της Αγ. Άννας.
Από εκεί ξεκινάει ένα φαρδύ και γρήγορο κομμάτι, που μετά από 4,2 χλμ. στρίβει δεξιά σε δασικό και πιο στενό δρόμο. Μετά από άλλα 4,2 χλμ. τερματίζει σχεδόν 1,7 χλμ. πριν από το χωριό του Ελικώνα. Ο Οτ Τάνακ (Ford Puma Rally1) πήρε «εκδίκηση», καθώς παρότι στην προηγούμενη Ειδική Διαδρομή δέχτηκε ποινή χρόνου, κατάφερε να είναι ο ταχύτερος με χρόνο 12:51.7, αφήνοντας δεύτερο τον Τιερί Νεβίλ και τρίτο τον Σεμπαστιάν Οζιέ με διαφορά +5.9 και +5.0 αντίστοιχα. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας σταμάτησε στην Ειδική με μηχανικό πρόβλημα.
Δείτε τους χρόνους της Ειδικής Διαδρομής 5 στον παρακάτω πίνακα:
Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών μετά την Ειδική Διαδρομή Λιβαδειά.
Οτ Τάνακ: «Αντιμετωπίσαμε μάλλον το ίδιο πρόβλημα με αυτό του Loubet και έπρεπε να το επισκευάσουμε. Η θέση μας είναι… ιδανική για να πιέσουμε».
Έλφιν Έβανς: «Σκληρή ειδική. Δεν ήξερες τι σε περιμένει».
Τιερί Νεβίλ: «Μάλλον κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών. Δύσκολη επιλογή. Ό,τι κερδίσουμε σήμερα σε χρόνο θα μας φανεί χρήσιμο αύριο. Δεν ήταν ιδιαίτερα ωραία Ειδική, σκληρή και με πολλές ανωμαλίες».
Σεμπαστιάν Οζιέ: «Τα μαλακά ελαστικά ήταν η ενδεδειγμένη λύση για την ειδική, αλλά έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας και δεν έχουμε αρκετά ελαστικά. Είναι θέμα στρατηγικής. Προσπαθούμε σε κάθε ειδική να κάνουμε το καλύτερo».
Εσαπέκα Λάπι: «Δεν είχα χρόνο να δω τα onboard της Ειδικής και δεν είχα σημάδια στις σημειώσεις. Δεν τα πήγαμε καλά. Το ψυγείο μας έχει διαρροή».
Kάλε Ροβάνπερα: «Πολύ μπόσικο χώμα, περισσότερο απ΄ ό,τι περίμενα. Σαν να πήρε η βροχή το χώμα και άφησε μόνο πέτρες. Ήταν σαν να οδηγείς σε πάγο. Θα είναι καλύτερα για τα αυτοκίνητα που ακολουθούν».
Tακαμότο Κατσούτα: «Είναι προφανές πως δεν έχουμε πρόσφυση με τα σκληρά ελαστικά. Ελπίζουμε η επόμενη ειδική να είναι καλύτερη για μας».
Ντάνι Σόρδο: «Δύσκολες συνθήκες, κάποια σημεία έχουν καθαρίσει, τα περισσότερα έχουν γίνει χειρότερα. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο».
Ιορδάνης Σερδερίδης: «Μου άρεσε πολύ, η πιο όμορφη ειδική του ράλι. Διασκέδαση στο maximum!».