Η τρίτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με την επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή Πύργος.
Με μήκος 33,20 χλμ. είναι η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα. Ξεκινάει λίγο μετά την έξοδο του χωριού Πύργος με σχετικά φαρδύ δρόμο και διασχίζει το χωριό Δάφνη. Από εκεί αρχίζει ένα ιδιαίτερα στενό κομμάτι, γρήγορο στην αρχή και αρκετά κλειστό προς το τέλος με μήκος περίπου 6 χλμ. μέχρι το χωριό Ανατολή. Από εκεί και για περίπου 10 χλμ. είναι πολύ γρήγορη και ιδιαίτερα απολαυστική για τα πληρώματα. Ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του αγώνα για τους συμμετέχοντες.
Η απαιτητική Ειδική Διαδρομή εξάντλησε πληρώματα και ελαστικά, ενώ ταχύτεροι ήταν οι Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια με Hyundai i20N Rally2, ωστόσο στην κορυφή της βαθμολογίας παραμένει ο Σεμπαστιάν Λεμπ, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά από τον δεύτερο, Τιερί Νεβίλ, στα 19 δευτ. Τρίτος είναι ο Πιερ Λουί Λουμπέ με 1,4 δευτ. διαφοράς.
Οι χρόνοι που κατέγραψαν τα κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα Rally 1 στην Ειδική Διαδρομή Πύργος 1 ήταν οι εξής:
Οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά την ολοκλήρωση της Ειδική Διαδρομής Πύργος 1.
#9 Ιορδάνης Σερδερίδης – Φρεντερίκ Μικλότ: «Ήταν ωραία στην αρχή, στα τελευταία χιλιόμετρα καθαρίσαμε το δρόμο, αλλά ήταν καλά. Είναι κι αυτό μέρος του παιχνιδιού».
#42 Κρεγκ Μπριν-Πολ Ναγκλ: «Αρκετή σκόνη στο δεύτερο μέρος της ειδικής. Οι υπόλοιποι πίσω μας θα είναι αρκετά γρήγοροι. Το χώμα ήταν μπόσικο στο τέλος, ωραία ειδική».
#18 Τακαμότο Κατσούτα-Άαρον Τζόνστον: «Δυσκολεύομαι να βρω ρυθμό, δεν έχω πρόσφυση, είναι δύσκολο».
#69 Κάλε Ροβάνπερα-Γιόνε Χάλτουνεν: «Αυτός είναι ο καλύτερος ρυθμός που μπορώ να πετύχω με το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή, κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο».
#33 Έλφιν Έβανς-Σκοτ Μάρτιν: «Ήταν καλά, η πρόσφυση άλλαζε από σημείο σε σημείο».
#44 Γκας Γκρινσμίθ-Γιόνας Άντερσον: «Παλεύαμε με το αυτοκίνητο στις δεξιές στροφές, είναι δύσκολο να βρεις ρυθμό».
#8 Οτ Τάνακ-Μάρτιν Γιαρβέογια: «Προσπάθησα να πιέσω, το χώμα είναι μπόσικο, η αρχή της ειδικής ήταν καλύτερη με τη σειρά εκκίνησής μας. Ήταν τόσο μεγάλη η ειδική, σαν να μην τελειώνει ποτέ».
#11 Τιερί Νεβίλ-Μάρτιν Γουάιταγκε: «Καλή ειδική. Έχω δύο ρεζέρβες, είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει με τη φθορά των ελαστικών. Η σκόνη είναι ένα θέμα. Είχαμε μειονέκτημα, αλλά ελπίζω η στρατηγική μας να αποδώσει».
#4 Εσαπέκα Λάπι-Γιάνε Φερμ: «Δεν μπορώ να πάω πιο γρήγορα».
#7 Πιερ Λουί Λουμπέ- Βίνσεντ Λαντέ: «Γλιστρούσε πολύ, εξεπλάγην. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε, ήταν δύσκολη ειδική».
#19 Σεμπαστιάν Λεμπ-Ιζαμπέλ Γκαλμίς: «Τα Hyundai πιέζουν, αλλά πιέζω κι εγώ. Δύσκολη ειδική, πολύ απαιτητική, μακριά. Είναι σημαντικό να οδηγήσεις χωρίς να κάνεις κάποιο λάθος».