Ωραία είναι να μιλάμε για ζητήματα ασφαλείας στους αγώνες, αλλά το ζητούμενο είναι οι παράμετροι και οι κανονισμοί να περιλαμβάνουν όλα τα αυτοκίνητα τα οποία συμμετέχουν σε διοργανώσεις όπως το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 8 αυτοκίνητα πιο μικρών κατηγοριών αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με τον ανεφοδιασμό καυσίμων σε ο,τι αφορά την ασφάλεια.
Επειδή δε θα χρησιμοποιήσουν το επίσημο καύσιμο του αγώνα, την P1, τα πληρώματα 8 αυτοκινήτων που ανήκουν στις λεγόμενες «μικρές» κατηγορίες θα εφοδιαστούν με καύσιμα από πρατήρια.
Πως όμως θα εφοδιασθούν καθώς τα ρεζερβουάρ είναι ασφαλείας (εάν δεν είναι των προδιαγραφών FIA, δεν περνούν τεχνικό έλεγχο, άρα δεν εκκινούν) και η μάνικα του πρατηρίου δε συνδέεται; .
Θα εφοδιάζονται με χωνί (;) εφόσον πρώτα κάποιο από το πλήρωμα «κουμπώσει» τα ειδικά ακροφύσια στο δοχείο καυσίμων και ο πρατηριούχος «ρίχνει» καύσιμο από την αντλία στο χωνί.
Μόλις βάλει την κατάλληλη ποσότητα μόνο το πλήρωμα -καθώς κάθε εξωτερική βοήθεια απαγορεύεται- πρέπει να σηκώσει όσο πιο ψηλά γίνεται το χωνί ώστε όλη η βενζίνη να τρέξει στο ρεζερβουάρ.
Μετά θα πρέπει να αποσυνδέσει την παροχή, να διπλώσει τις σωλήνες και το χωνί, και να το πάρει μαζί του το πλήρωμα για τον επόμενο ανεφοδιασμό.
Δηλαδή το πλήρωμα όπως είναι κουρασμένο θα πρέπει να μπει σε αυτήν τη διαδικασία με κίνδυνο τα ακροφύσια να μην ασφαλίσουν σωστά στο ρεζερβουάρ και να έχουμε περίεργη κατάληξη κατά τον ανεφοδιασμό, καθώς το τεχνικό τμήμα της FIA δεν προνόησε αυτόν τον τρόπο ανεφοδιασμού.
Από πληρώματα που έχουν πληρώσει τη συμμετοχή, η FIA μέσω του κάθε οργανωτή έχει δεχτεί τη συμμετοχή και συμμετέχουν κανονικά, καθώς η όλη αυτή διαδικασία δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους πυρκαγιάς.
Αυτό το ζήτημα αντιμετωπίζουν 8 πληρώματα που «τρέχουν» στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που όμως η οργάνωση δε μπορεί να κάνει τίποτα καθώς ακολουθεί κατά γράμμα τους κανονισμούς της FIA.
Ψυχραιμία λοιπόν στα πληρώματα και μεγαλύτερη συγκέντρωση κατά τη διαδικασία.
.