Ο 18χρονος Μαξ είναι γιός του ΄Αλιστερ ΜακΡέϊ, ανιψιός του Κόλιν και εγγονός του Τζίμη. Ήρθε στην Ελλάδα με τον παππού του.
Όταν γεννιέσαι σε μια οικογένεια, που ζει και αναπνέει για τα ράλι, δύσκολα δεν θα πιάσεις αγωνιστικό τιμόνι. Έτσι και ο Μαξ, από μωρό παιδί, γνωρίζει τι σημαίνει αγωνιστικό αυτοκίνητο και ράλι. Ζει στην Αυστραλία και εκεί έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στους αγώνες. Έχει οδηγήσει καρτ, μονοθέσια πίστας και, φυσικά, ακολουθεί το πρωτάθλημα ράλι της Αυστραλίας. Πως ήρθε, όμως στην Ελλάδα;
«Είχα ακούσει για το ράλι Ακρόπολις πάρα πολλές ιστορίες από τον παππού μου και από τον πατέρα μου. Όταν ο παππούς μου είπε πως θα παρακολουθήσει το φετινό Ακρόπολις, μπήκα στο αεροπλάνο και βρέθηκα στην Ελλάδα. Μάλιστα, είχα την χαρά να οδηγήσω σε κάποιες από τις ακροπολικές ειδικές διαδρομές μαζί με τον Τζίμη (τον παππού του). Πραγματικά, οι δρόμοι δεν “υπάρχουν”. Είχα ακούσει άπειρες φορές να τους περιγράφουν, αλλά όταν τους είδα με τα μάτια μου δεν το πίστευα. Ο παππούς μου, έλεγε πόσο δύσκολο είναι να αγωνίζεσαι στο Ακρόπολις. Μάλιστα, σε σχέση με τον πατέρα μου, είχε καλύτερα αποτελέσματα εδώ, ήταν 4ος στη γενική κατάταξη με ένα Mitsubishi Galant VR-4 το 1989. Τα σημερινά αυτοκίνητα απέχουν πολύ από την ομάδα Α της δεκαετίας του ’80 και του ’90.»
«΄Ομως, αυτό που δεν είχε αλλάξει -συνεχίζει ο Μαξ- ήταν οι δρόμοι, ήταν τόσο, τόσο τραχείς. Οδηγήσαμε σε μερικούς από αυτούς και ήταν πραγματικά πολύ καλό για μένα να δω, από κοντά, τι ήταν αυτό το ράλι. Ο παππούς μου γελούσε με το πόσο τρελάθηκα με τους βράχους και τις πέτρες, που ήταν στη μέση του δρόμου. Ήταν πραγματικά τρελό!
Μέχρι αυτό το καλοκαίρι, είχα κάνει όλους τους αγώνες μου, στην Αυστραλία και ομολογώ, ότι δεν είχα δει δρόμους σαν αυτούς στην Ελλάδα. Άλλωστε, αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που βρέθηκα στη Λαμία, για να ρίξω μια ματιά τριγύρω και να προσπαθήσω να καταλάβω από πρώτο χέρι τη διαφορά στη φύση των χωμάτινων ράλι…»
«…Επίσης ήμουν στην Ελλάδα, έχοντας το βλέμμα μου στην επόμενη χρονιά και το μέλλον. Όπως είπα, κάνω ράλι στην Αυστραλία, αυτή τη στιγμή, και μου αρέσουν οι αγώνες εκεί. Τον περασμένο μήνα πέτυχα το πρώτο μου βάθρο στο Πρωτάθλημα Ράλι Αυστραλίας στο Ράλι Γκίπσλαντ -ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με αυτό το αποτέλεσμα. Οδηγώ ένα Subaru Impreza WRX. Όμως, ξέρω ότι πρέπει να έρθω εκτός Αυστραλίας στο άμεσο μέλλον. Κοιτάμε, λοιπόν, μήπως πάρω μέρος στο Junior WRC και αυτός ήταν ο δεύτερος λόγος -στην πραγματικότητα ο κύριος λόγος- για το ταξίδι μου στην Ελλάδα αυτόν τον μήνα. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα Ford Fiesta Rally3 στην Ελλάδα, αμέσως μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Αυτό για μένα ήταν καταπληκτικό. Είχα πραγματικά την τύχη να οδηγήσω το Rally3 της Ford Πολωνίας σε πίστα το καλοκαίρι, αλλά ήμουν ανυπόμονος να δω, πώς θα ήταν να το οδηγήσω στο χώμα και ήταν πραγματικά όλα, όσα φανταζόμουν. Το κράτημα, η ισορροπία από το σασί και τον κινητήρα ήταν όλα εξωπραγματικά! Ευχαριστώ πολύ την M-Sport Πολωνίας για αυτήν την ευκαιρία. Ακόμη και πριν οδηγήσω το Fiesta, ήξερα ότι το Junior WRC, ήταν ο δρόμος, που πρέπει να ακολουθήσω και αυτή η δοκιμή το επιβεβαίωσε πλήρως.»
Και ο Μαξ συνεχίζει: «Έχουμε, ήδη, ένα χορηγό, οπότε θα έλεγα ότι θα ήμασταν πολύ κοντά στο να πάρω μέρος στο πρωτάθλημα, αλλά πρέπει να βρούμε περισσότερους χορηγούς και αυτό κοιτάμε αυτή τη στιγμή. Το κίνητρο πάντα υπήρχε, αλλά η οδήγηση αυτού του αυτοκινήτου με έκανε να νοιώσω έτοιμος για την επόμενη σεζόν. Εν τω μεταξύ, στην Αυστραλία έχω ακόμα μερικούς αγώνες κάνω. Αυτή τη στιγμή, θέλω να οδηγώ όσο το δυνατόν περισσότερο για να αποκτώ περισσότερη εμπειρία. Ξέρω ότι είμαι μόλις 18 ετών και έχω πολύ χρόνο μπροστά μου, αλλά είμαι αρκετά ανυπόμονος για να αρχίσω! Ελπίζω να δω λίγο περισσότερο το WRC του χρόνου…».
Ο Μαξ ΜακΡέι μίλησε για τους στόχους του και για τα σχέδια του για το μέλλον, στο dirtfish.com, που είναι και επίσημος χορηγός του νεαρού.