Στo ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ελπίζει για το θαύμα η βρετανική ομάδα, η Ford M-Sport.
Θα βρεθεί ο από μηχανής θεός για να τελειώσει η τραγωδία, που ζει η βρετανική ομάδα φέτος ή τελικά αυτό που χρειάζεται δεν είναι το θαύμα, αλλά η αλλαγή της νοοτροπίας της;
Οι άνθρωποι της M-Sport πιστεύουν πως έχουν κτίσει ένα εξαιρετικά δυνατό και γρήγορο αυτοκίνητο το Puma Rally1.
Επίσης, πιστεύουν, ότι δεν υπάρχει οδηγός ικανός στην ομάδα αυτή τη στιγμή, για να κερδίζει αγώνες και να φέρει το Puma Rally1 στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Μάλιστα, ως επιχείρημα φέρνουν τη νίκη του Σεμπαστιάν Λεμπ (Ιζαμπέλ Γκαλμίς δίπλα) στο Μόντε Κάρλο, τον πρώτο αγώνα της φετινής σεζόν.
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, αυτό θα ήταν η νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο για την M-Sport. Τελικά, όμως, αυτή η νίκη, αποδείχθηκε κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, πως ήταν η εξαίρεση, που επιβεβαίωσε τον κανόνα.
Ο κανόνας της M-Sport, είναι γνωστός χρόνια τώρα. Στόχος η πελατεία, η εξέλιξη του αυτοκινήτου -ακριβώς για να πουλάει-, και, οι τίτλοι -αν προκύψουν- θα είναι καλοδεχούμενοι.
Αυτή την τακτική την είχαν πάντα, είτε οδηγούσαν τεράστιοι οδηγοί για την ομάδα, όπως οι ΜακΡέϊ, Σάϊνθ, Κάνκουνεν, Οζιέ, Γκρόνχολμ, είτε το ρόστερ οδηγών, που διαθέτει η βρετανική ομάδα, φέτος.
Το πρόβλημα είναι εμφανές, η ομάδα …δεν τραβάει. Ποιος όμως έφτιαξε, ποιος διάλεξε τα μέλη αυτής της ομάδας, αν όχι οι ίδιοι άνθρωποι της M-Sport;
Οι φήμες άλλοτε τους θέλουν να μην διαθέτουν ικανό μπάτζετ, για να έχουν ένα ισχυρό οδηγό στην ομάδα και άλλοτε να προτιμούν να δώσουν ευκαιρίες σε νέα παιδιά με το υπάρχον μπάτζετ μικρό ή μεγάλο.
Ουσιαστικά, η φιλοσοφία τους, πάντα ήταν περίπλοκη. Ένα «ναι μεν, αλλά» χαρακτήριζε την πολιτική τους.
Τώρα, ψάχνουν, -έτσι, τουλάχιστον λένε-, να βρουν ικανό οδηγό για να τους βγάλει από το τέλμα, που έχουν πέσει -και να η βόμβα του Μάκλολμ Γουϊλσον που θέλει τον Λεμπ για φουλ πρωτάθλημα το 2023. Οι ίδιοι το φωνάζουν, «χρειαζόμαστε άλλους οδηγούς, που θα κερδίζουν και θα δίνουν βαθμούς».
Την τελευταία φορά, που πίστεψαν πως μπορούσαν να πετύχουν κάτι καλό, έφυγαν με μηδέν βαθμούς από το Βέλγιο.
Μια από τις χειρότερες εμφανίσεις της ομάδας. Τη νύφη πλήρωσε ο νεαρός Φορμό, που, έτσι κι αλλιώς, έτρεχε με το πιστόλι στον κρόταφο.
Ήδη, πολύ πριν το ράλι του Βελγίου, ο Φορμό ήταν μεταξύ ζωής και θανάτου.
Η ομάδα του έδωσε ακόμα μια ευκαιρία. Η έξοδος στο Ιπρ, την τελευταία μέρα, πόνεσε πολύ την ομάδα, που εν τω μεταξύ είχε χάσει όλους της, τους οδηγούς από εξόδους ή ζημιές και είχε εναποθέσει τις ελπίδες της για βαθμούς στο νεαρό Γάλλο.
Όμως, ο Φορμό δεν κατάφερε να κρατηθεί στο δρόμο και η M-Sport έφυγε ντροπιασμένη από το Βέλγιο, σε έναν αγώνα που ήλπιζαν να είναι στο βάθρο, αν όχι να τον κερδίσουν.
Ο Φορμό τιμωρήθηκε με αποβολή από το ράλι Ακρόπολις.
Η Μ-Sport δήλωσε ότι δεν προλάβαινε να επισκευάσει το αυτοκίνητό του, οπότε και ο νεαρός θα δει τον αγώνα από την εξέδρα.
Κανένας δεν τους πίστεψε. Είναι δυνατόν να μη μπορούν να επισκευάσουν σε δυο εβδομάδες το αγωνιστικό αυτοκίνητο του νεαρού;
Όλοι πιστεύουν πως, απλά, έψαχναν εξιλαστήριο θύμα και ο Φόρμο τους έδωσε την αφορμή.
Η M-Sport να θυμίσουμε, ότι φέτος έχει τη βοήθεια της “μαμάς Ford”, οπότε δίνει αναφορά στην Κολωνία και οι αναφορές δεν αρέσουν καθόλου στους ανθρώπους της Ford…
Στην Ελλάδα, είναι η μεγάλη ευκαιρία για τη βρετανική ομάδα να ανακάμψει. Τον αγώνα τον ξέρουν πολύ καλά και παραδοσιακά έχουν καλές επιδόσεις σε αυτόν. Είναι σε θέση να το καταφέρουν;
Πραγματικά, δύσκολος ο στόχος της ανάκαμψή τους, παρόλη την παρουσία του τεράστιου Λεμπ στην ομάδα.
Ο Λεμπ επανέρχεται μετά από 10 χρόνια για να τρέξει στα ελληνικά χώματα και η Ford -όλοι πια το ξέρουμε- βασίζεται για μια καλή εμφάνιση, κυρίως στη δική του συμμετοχή. Θα φέρει ένας Λεμπ την Άνοιξη για την ομάδα της M-Sport;
Οι ίδιοι το πιστεύουν και, απ’ ότι ακούγεται, έκαναν πρόταση για πλήρη σεζόν στον τρομερό Γάλλο. Μπορεί ο Λεμπ να ακολουθήσει μια ολόκληρη σεζόν (49 ετών θα είναι το 2023), και μάλιστα απαιτητική, ως προς τους βαθμούς και τις νίκες;
Γιατί, τώρα, ως guest star, έχει την άνεση να οδηγεί χωρίς άγχος και όποτε επιθυμεί.
Αν επανέλθει στην ενεργό δράση με φουλ πρόγραμμα, θα γίνει ο Μεσίας, που θα κάνει το θαύμα και θα βγάλει από τη δύσκολη θέση τα παιδιά της Κούμπρια ή πάλι κάνουν λάθος επιλογή εναποθέτοντας τις ελπίδες τους, σε ένα τρομερό μεν, αλλά χορτασμένο Λεμπ που θα είναι 49 χρονών το 2023.
Μεγάλος φυσικά όχι, αλλά αν σκεφτούμε ότι ο π.χ. Ροβάνπερα θα είναι το 2023 22 χρονών, ο Τάνακ 35, ο Έβανς 34 και ο Νεβίλ 35, ο χρόνος είναι αμείλικτος όσο και γυμνασμένος και να είσαι…;
Υπάρχουν άλλοι οδηγοί, που θα μπορούσε να πάρει η M-Sport;
Θα θέλατε να δείτε Οζιέ και Λεμπ στην ίδια ομάδα;
Ναι, αυτό πραγματικά θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον, αν και πάρα πολύ δύσκολο φαίνεται.
Θα μπορούσε να επανέλθει ο Έβανς; Ή ακόμα και ο εγκεφαλικός Τάνακ;
Ή μήπως, τελικά, δούμε τον Νεβίλ ή ακόμα και τον Μίκελσεν πίσω από το τιμόνι του Puma Rally1;
Θα βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη η M-Sport για να φτιάξει ένα δυνατό συνδυασμό οδηγών;
Θα κάνει δυνατές μεταγραφές που κοστίζουν ή θα προτιμήσει μια μέση λύση -κυρίως πιο φθηνή-, που, πάλι θα περιμένει να δει, αν θα της βγει;
Προς τα που θα γύρει η ζυγαριά; Θα ξεπεράσουν τη γνωστή τους νοοτροπία και θα πληρώσουν αδρά για να έχουν έναν οδηγό ή και δυο που θα τους δίνουν νίκες -γιατί όχι και τίτλο; Γόρδιος ο δεσμός με την παλιά φιλοσοφία τους, να θέλει αναθεώρηση.
Ποιος όμως θα το κάνει;
Θα καταφέρει η Μ-Sport να δει φως και να βγει από το τούνελ στο οποίο έχει μπει;
Ίσως με ένα καλό αποτέλεσμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όπου κατεβάζει 5 Puma Rally1, καθώς στους αγώνες όλα γίνονται, το αποτέλεσμα αυτό αποτελέσει εφαλτήριο για άλλου είδους επιλογές ενόψει νέας σεζόν…
Διαβάστε ακόμα