Ο Ιάπωνας κατασκευαστής, πρύτανης της υβριδικής τεχνολογίας, για δεύτερη συνεχή χρονιά διέθεσε ένα στόλο από αυτοκίνητα στη διάθεση της οργάνωσης.
Από το νέο Aygo X, που αφίχθηκε στις χώρα μας πριν από λίγους μήνες, και τα Υaris, Yaris Cross, C-HR, Rav4, μέχρι το pick-up Hilux, «όργωσαν» τους σκληρούς δρόμους του αγώνα ξεχωρίζοντας για την αξιοπιστία τους.
Εκτός από το ρόλο των πλοηγών, και ο γιατρός του αγώνα κινήθηκε με το αυτοκίνητο του αγώνα, με οδηγό τον Μανώλη Μακρινό, όπως και η Μισέλ Μουτόν υπεύθυνη ασφαλείας με οδηγό τον Δημήτρη Αμαξόπουλο
Μόνο που φέτος η Toyota δεν είχε τη χαρά να δει κάποιο από τα εργοστασιακά πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα με τα Yaris Rally1 να ανεβαίνει στο βάθρο, όπως το 2021 όπου οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν στην πρώτη τους επαφή με τα ελληνικά «χώματα» πήραν τη νίκη.
Αλλά έτσι είναι οι αγώνες…