Στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ο Χάρης Καλτσούνης συμμετείχε για 45η φορά στον εθνικό μας αγώνα.
Περισσότερo δηλαδή από τη μισή ιστορία του εθνικού μας αγώνας που ευτυχώς λόγω της Motorsport Greece που προεδρεύει ο Τάκης Πουρναράκης με ψυχή τον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, ο εθνικό μας αγώνας φιγουράρει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, μετά από 8 «μαύρα» χρόνια μοναξιάς καθώς η Ελλάδα απουσίαζε από κάθε διεθνές ημερολόγιο.
Στο φετινό λοιπόν ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όταν δεν καθόταν στο bucket του πρωτοεμφανιζόμενου με ελληνικό πλήρωμα Opel Corsa Rally4 της ιταλικής Delta Racing που επιμελήθηκε ο Μάριος Χρυσάφης, τριγύριζε σαν μικρό παιδί στο χώρο του Service Park με το χαμόγελο στα χείλη.
Ο λόγος για τον συμπαθή και αειθαλή Χάρη Καλτσούνη που συμμετείχε στο 45ο ράλι Ακρόπολις (συμπεριλαμβανομένων των αγώνων και όταν προσμετρούσε στο υποβαθμισμένο ERC).
Αεικίνητος, λες και στενοχωρiόταν που «καθόταν» στο Service Park και δεν βρισκόταν στα βουνά ώστε να οδηγεί.
Τέτοια όρεξη, σαν μικρό παιδί. Τον παρατηρούσαμε από μακριά και τον θαυμάζαμε καθώς είναι εύκολο να υπολογιστεί η ηλικία του καθώς συμμετείχε στο 45ο ράλι Ακρόπολις.
Ούτε η ζέστη τον προβλημάτιζε ντυμένος-αρματωμένος- με τις πυρίμαχες φόρμες με τον υδράργυρο να «χτυπάει» 40άρια στη Λαμία σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τους super stars, τους εργοστασιακούς οδηγούς δηλαδή, ως πιο σκληρός του πρωταθλήματος.
Και τι και αν έσπασε μια βίδα από το αριστερό μπροστινό ψαλίδι στην Ειδική Διαδρομή «Πύργος 2.»
Το Corsa φτιάχτηκε, και πιο πεισμωμένα κάνοντας χρήση του κανονισμού Super Rally, ο Χάρης ξαναμπήκε στα χώματα και με τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη στα δεξιά έφεραν το λευκό Corsa Rally4 στον τερματισμό στο χώρο μπροστά από την Π.Ε. Λαμίας.
Σε αυτές τις συμμετοχές δεν είναι οι χρόνοι που «κοιτάς», αλλά το πάθος και η τρέλα για το ράλι Ακρόπολις.
Και ο Χάρης όπως μας έδειξε κοιτάει πλέον το 2023, έχοντας πάντα δίπλα του τον πιστό του συνεργάτη Ανδρέα Περίδη.
Χειροκροτούμε τον επιχειρηματία και καθαρά ερασιτέχνη Χάρη Καλτσούνη που έχει ζήσει μοναδικές στιγμές δίπλα στον Τζώνυ Πεσμαζόγλου γνωρίζοντας από μέσα όλα τα αγωνιστικά Opel.