Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν δηλώσει 72 πληρώματα από τα οποία 18 αμιγώς ελληνικά στον 10ο γύρο του WRC 7-10 Σεπτεμβρίου.
Με την Ελληνική σημαία θα «τρέξουν» επίσης ο Ελληνικής καταγωγής Ζουρντάν Σερδερίδης με το τρίτο Ford Puma Rally1 της M-Sport καθώς και ο Κύπριος Αλέξανδρος Τσουλόφτας.
Ήδη πρωταθλητής ράλι 2023 με τον Στέλιο Ηλία, με Volkswagen Polo Rally2, που στον περσινό αγώνα είχε κάνει εξαιρετική επίδοση τερματίζοντας στην 9η θέση με τον Ρος Γουϊτοκ, συνοδηγός του Ίγκραμ.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Έχουν τον τρόπο τους για διάκριση τα ελληνικά πληρώματα
Ο κύπριος οδηγός έρχεται πολύ «ζεστός» καθώς συμμετείχε και στους τρεις αγώνες για το πανελλήνιο πρωταθλήματος ράλι, όπου κέρδισε και τους τρεις. Ολυμπιακό, Στερεάς Ελλάδας από σπόντα καθώς είχε κλατάρισμα, έχασε χρόνο, κάλυψε της διαφορά και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί όταν οι νικητές Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος λόγω καθυστέρησης, πέρα του επιτρεπτού χρόνου, αποκλείστηκαν. Και η τρίτη νίκη τους στο Φθιώτιδος.
Πολύ ταχύς ο Κύπριος με στιγμές που υπερβαίνει τον εαυτόν του προς χάρη του θεάματος. Στη σκληρή γλώσσα της πραγματικότητας είναι το Νο1 φαβορί για την πρώτη Ελληνική θέση.
Με Hyundai I20 Rally2 συμμετέχουν για τρίτη χρονιά οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος. Το 2022 ήταν η χρονιά που περίμεναν τη μεγάλη κόντρα με τον Τσουλόφτα, που όμως καθαρά για λόγους υγείας του οδηγού δεν έγινε. Ήταν τρομερή η προσπάθεια που κατέλαβε το πλήρωμα για να φτάσει στον τερματισμό, ήταν άθλος.
Φέτος επιστρέφουν μετά από ένα χρόνο. Έχουν τον τρόπο να πάνε γρήγορα. Όμως όσο και καλά προετοιμασμένοι να είναι, πόσο άραγε θα παίξει ρόλο η αποχή; Η τέχνη δεν ξεχνιέται, όσο και αν περνούν τα χρόνια…
Το καλύτερο ιδιωτικό Skoda Fabia Evo Rally2 που βρίσκεται στη χώρα μας οδηγούν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης.
Έχουν συμμετάσχει και στους τρεις αγώνες του πρωταθλήματος, με καλές εμφανίσεις, ενώ οι Ιταλοί Σιμόνε Καμπεντέλι και Αντρέα Κρουνιόλα, που είχαν έρθει στη χώρα μας, τους έδειξαν μερικά «μυστικά» ώστε να αποκτήσουν ακόμα περισσότερη ταχύτητα.
Έχουν τη δυνατότητα για ένα καλό πλασάρισμα.
Κίνηση ρουά-ματ ο «Παναγιώτης Ρουστέμης» να έχει συνοδηγό στο Skoda Fabia RS Rally2 τον Νίκο Πετρόπουλο.
Ο πιο έμπειρος από τους Έλληνες συνοδηγούς σε αυτό το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και με γνώσεις από Fabia καθώς έχει καθίσει δίπλα στον Γιάννη Παπαδημητρίου σε πολλούς αγώνες με αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητα.
Αν τον «ακούει» ο νεαρός Κορίνθιος σίγουρα θα φέρουν καλό αποτέλεσμα, παρά την αποχή.
Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Skoda Fabia Evo Rally2, ήταν πλοηγοί στο ράλι Φθιώτιδος, οπότε επαλήθευσαν με τον καλύτερο τρόπο τις σημειώσεις τους για ένα πλήρωμα που σκέπτεται πρωτίστως με τη λογική.
Πιστός στη γαλλική σχολή ο Χρυσόστομος Καρέλλης δεν «αφήνει» το Citroen C3 Rally2. Δίπλα του στις σημειώσεις ο Ηλίας Παναγιωτούνης, με όλη τη Λαμία να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στη γαλλική σιλουέτα, καθώς πέρα από την ταχύτητα που χαρακτηρίζει το πλήρωμα, το επιχειρείν του οδηγού έχει ως έδρα τη Λαμία.
Από τις αναβάσεις ο Μάριος Ξανθάκος μαζί με τον Νίκο Καραθανάση στο ράλι Φθιώτιδος με το Skoda Fabia Rally2 και από εκεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με προσεκτικά βήματα καθώς στο βάθος είναι η…Λαμία.
Ο gentleman Γιώργος Βασιλάκης, με νωπές τις μνήμες από τη συμμετοχή του στο ράλι Σαφάρι (το ότι τόλμησε σαφώς και χειροκροτούμε) θα μοιραστεί το Ford Fiesta Rally2 με τον Θοδωρή Χατζηθεοδωρίδη. Στόχος του πληρώματος η απόλαυση και μόνο.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Σκληρές μάχες αναμένονται στην κατηγορία με τα Rally3.
Έχουν ωραία αυτοκίνητα τα ελληνικά πληρώματα.
Άκρως συνειδητοποιημένοι οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Fiesta Rally3, και Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης επίσης με Ford Fiesta Rally3 θα κάνουν τους υπολογισμούς τους, βλέποντας να σφάζονται τα «παλικάρια» Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το τελευταίων προδιαγραφών Ford Fiesta Rally3, έχοντας δείξει την ταχύτητά τους, Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κόμνο που στην πρώτη τους εμφάνιση με το Renault Clio Rally3 στο ράλι Φθιώτιδος κέρδισαν τις εντυπώσεις, πριν εγκαταλείψουν λόγω ασθένειας του οδηγού.
Ένα «φίλος από τα παλιά» ο λόγος για τον Γιώργο Φιλιππίδη. Εμφανίστηκε μετά από μεγάλο διάστημα στο ράλι Φθιώτιδος, κινήθηκε αξιοπρεπώς και επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα με συνοδηγό τον βρετανό Στούαρτ Λάουντεν με Skoda Fabia Evo Rally 2.
Και ακολουθεί στη λίστα με τις συμμετοχές το «πυροβολικό» με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally4.
Στην πρώτη γραμμή οι ταχύτατοι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος και Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου και τα δύο πληρώματα με Peugeot 208 Rally4.
Από κοντά τo πλήρωμα της ΕΛ.ΑΣ Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με Ford Fiesta Rally4 με στόχο να σπάσουν την «κυριαρχία» της γαλλικής στρατιάς.
Κλασικοί ερασιτέχνες που στηρίζουν με κάθε τρόπο ζώντας τη στιγμή, οι Θόδωρος Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης με Peugeot 208 Rally4, οι «Αντκανέλ»-Παναγιώτης Χαλάτσης επίσης με Peugeot 208 Rally4 ενώ για το τέλος ο πάντα έφηβος Χάρης Καλτσούνης (που έχει χάσει το μέτρημα στα πόσα Ράλι Ακρόπολις έχει ξεκινήσει) με τον πιστό του συνεργάτη δίπλα του, τον Αντρέα Περίδη που θα μοιραστούν το Opel Corsa Rally4.
Αυτές είναι λοιπόν οι Ελληνικές συμμετοχές σύμφωνα με τη λίστα.
Δεν σας κρύβουμε ότι θα θέλαμε να φιγουράρουν και τα ονόματα των Γιάννη Παπαδημητρίου, Πάνου Κύρκου, κάνοντας το μενού ακόμα πιο πλούσιο.
Αισιοδοξία, προγραμματισμός, σκέψεις, πίσω από το όνειρο του Ράλι Ακρόπολις, καθώς ο αγώνας αντιμετωπίζεται διαφορετικά από κάθε συμμετοχή.
Και η διαφορετική αντιμετώπιση έχει να κάνει με τον ρυθμό, καθώς είναι αυτός που ενδεχομένως θα κρίνει και το αποτέλεσμα.
Ιδιαίτερα ακριβός αγώνας καθώς πρόκειται για παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά μη ξεχνάμε η διάρκεια, οι εναλλαγές των Ειδικών Διαδρομών και φυσικά το «τράβηγμα» από τις ξένες συμμετοχές είναι παράμετροι που σε βάζουν στο «παιχνίδι» ανεβάζοντας τη διάθεση.
Να το ευχαριστηθείτε…
Φωτογραφίες: Νίκος Κακολύρης, Μ-Sport media, motori