Παρά την εγκατάλειψη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Γάλλος εμπιστεύεται το Ford Puma της M-Sport.
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι συμμετείχε στον εθνικό μας αγώνα, με συνοδηγό την Ιζαμπέλ Γκαλμίς. Το γαλλικό πλήρωμα την πρώτη μέρα του αγώνα ήταν επικεφαλής της γενικής κατάταξης, όμως το Σάββατο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει- στην 9η ειδική του αγώνα Περιβόλι1- όταν ο ιμάντας του εναλλάκτη του Puma βγήκε off.
Οδηγός και συνοδηγός έκαναν δραματικές προσπάθειες για να επισκευάσουν το αυτοκίνητο και να συνεχίσουν τον αγώνα τους, όμως αυτό στάθηκε αδύνατο και αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν, καθώς ο χρόνος, που είχαν στη διάθεσή τους για να φτάσουν στην επόμενη ειδική διαδρομή εξαντλήθηκε. Μάλιστα, ο Λεμπ αποφάσισε να μη συνεχίσει την Κυριακή το πρωί, διότι δεν έβρισκε το λόγο, αφού θα έπρεπε να ανοίγει το δρόμο -οπότε θα έχανε πολύτιμο χρόνο και η προσπάθεια θα ήταν μάταιη για τις τρείς τελευταίες ειδικές του τρίτου σκέλους.
Με τον εθνικό μας αγώνα, οι Λεμπ-Γκαλμίς μετράνε τρεις εγκαταλείψεις στα τέσσερα ράλι, που έχουν πάρει φέτος μέρος με την ομάδα της Ford M-Sport και μια νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο στην εκκίνηση της φετινής χρονιάς. Στην Πορτογαλία εγκατέλειψε από πρόβλημα στο τούρμπο, ενώ στο Σαφάρι από βλάβη στα ηλεκτρικά του Puma Rally1.
Παρά την απογοήτευση του, ο Λεμπ υποστήριξε τις δυνατότητες, που έχει το Puma και εξήγησε ότι δεν θα αγωνιζόταν καν, αν δεν πίστευε ότι το αυτοκίνητο είναι ικανό να κερδίσει.
«Το έχω πει από την αρχή», εξήγησε ο Λεμπ στο wrc.com «Αισθάνομαι πολύ καλά στο αυτοκίνητο και θεωρώ, ότι έχει δυνατότητες. Μου αρέσει να το οδηγώ, το απολαμβάνω πολύ και νομίζω, ότι ταιριάζει στο στυλ οδήγησης μου. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και δεν παραπονιέμαι.
Όταν σταμάτησα με τη Hyundai (το 2020), δεν πίστευα ότι θα επέστρεφα. Αλλά, είχα άλλη μια ευκαιρία και μου άρεσε το αυτοκίνητο από την πρώτη δοκιμή που έκανα, οπότε αποφάσισα να δω τι μπορώ να κάνω. Νομίζω, πως όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κερδίσουν -είναι όλα πολύ κοντά. Το Puma με παρακινεί να κάνω μερικά ράλι, γιατί νιώθω καλά σε αυτό, απλά πρέπει να καταφέρουμε να τερματίσουμε. Το WRC είναι πολύ απαιτητικό με όλες τις προετοιμασίες και τα κάνω όλα αυτά, επειδή έχω κίνητρο για να τα κάνω. Νομίζω ότι δεν ήμασταν πραγματικά τυχεροί», συνέχισε ο Γάλλος «αλλά έχω οδηγήσει κάθε ράλι, που έχω κάνει. Για μένα, το να επιστρέψω λίγα χρόνια αργότερα και να μπορώ να ηγούμαι όλων αυτών των αγώνων, νομίζω ότι δεν είναι και άσκημα».
Προχωρώντας σε περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα της εγκατάλειψης τους στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο Γάλλος πιστεύει οτι τελικά έφταιγε το ρουλεμάν του εναλλάκτη.
«Τα διαχώρισα όλα για να χαλαρώσει ο εναλλάκτης, ώστε να μπορέσουμε να ξαναβάλουμε τον ιμάντα και να τον κάνουμε να δουλέψει», εξήγησε. «Ξαναέφτιαξα τα πάντα. Ήμασταν σε κατηφόρα και μπορούσαμε να ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο. Ο κινητήρας ξεκίνησε, αλλά 200 μέτρα αργότερα έσβησε ξανά. Ο ιμάντας είχε ξαναβγεί, οπότε νομίζω ότι είχε σπάσει το ρουλεμάν του εναλλάκτη».
Με τρία ακόμα ράλι να απομένουν για το τέλος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αν θα δούμε ξανά τον Λεμπ για φέτος. Πάντως, ο παλιός του αντίπαλος ο Σεμπαστιάν Οζιέ -τον οποίο κέρδισε ο Λεμπ στο φετινό Μόντε Κάρλο- θα οδηγήσει ένα Toyota Yaris στο Ράλι της Νέας Ζηλανδίας (29/9-2/10).