Μόνο εύκολη δεν ήταν η διοργάνωση του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Η επιτροπή motorsport Greece υπο τον Υφυπουργό Λευτέρη Αυγενάκη πέρασε από Συμπληγάδες Πέτρες μέχρι να φτάσει ο αγώνας στην εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά και με έντονη πολιτική παρουσία. Κάτι που για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις συμβαίνει.
Να θυμίσουμε ότι ο αεικίνητος Λευτέρης Αυγενάκης όταν είχε ταξιδέψει στο Παρίσι στην έδρα της FIA για να μιλήσει και να εκθέσει το πλάνο γύρω από το Ράλλυ Ακρόπολις, ο πρόεδρος της FIA Jean Todt δεν τον δέχτηκε στο γραφείο του και μίλησε με τον Tomczyk, o οποίος ήταν ιδιαίτερα σκληρός θυμίζοντας και τις οικονομικές υποχρεώσεις της Ελλάδας απέναντι στη FIA, που κάθε άλλο, παρά με συνέπεια είχαν αντιμετωπισθεί.
Ο Κρητικός όμως δε τα έβαλε κάτω.
Οπλίσθηκε με θάρρος, τόλμη, αποφασιστικότητα και έκανε το όνειρο των χιλιάδων οπαδών του Ράλλυ Ακρόπολις πραγματικότητα.
Η FIA όμως μπροστά στην πολιτική βούληση και την εγγύηση της κυβέρνησης δεν έβαλε στο πρόσωπό της το καλύτερο χαμόγελό της, και για να «περάσει» τις εξετάσεις το Ράλλυ Ακρόπολις και να προβιβαστεί τα θέματα των «εξετάσεων» ήταν πάρα πολύ δύσκολα, που με συνέπεια, γνώση, επαγγελματισμό έπρεπε να αντιμετωπισθούν.
«Έστειλε» της υπεύθυνη ασφαλείας Michele Mouton, νικήτρια το 1982 με Audi Quattro, να ελέγξει, τονίζοντας ότι ο χαρακτήρας του Ράλλυ Ακρόπολις δεν πρέπει να χαθεί.
Από την άλλη ήταν και ο promoter που ο promoter κοιτάει μόνο το ταμείο και τα έσοδα από τον τηλεοπτικό χρόνο, που σημαίνει ότι η χάραξη του αγώνα γίνεται κυρίως πάνω σε αυτά τα δεδομένα.
Και αφού όλα έγιναν “by the book” όπως λέμε στη χώρα μας, στο τέλος ήρθε και ο πρόεδρος της FIA Jean Todt που παρακολούθησε στο Ζάππειο προσομοίωση ατυχήματος (μεγάλο το έργο του σε ο,τι έχχει να κάανει με την οδική ασφάλεια) αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα, σπιθαμή προς σπιθαμή όλους τους χώρους του service park στη Λαμία.
Και μετά έφυγε με το ελικόπτερο για την πίστα της Μόντσα για το Ιταλικό Γκραν Πρι.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης στον κατάκλειστο χώρο της απονομής των επάθλων στην είσοδο της ΠΕΛ (Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας) ανακοίνωσε ότι η Ελλάδα θα βρίσκεται στο χάρτη του WRC και το 2023 (για το 2022 η συμφωνία υπήρχε), που σημαίνει ότι η Ελλάδα «πέρασε» με επιτυχία τις εξετάσεις.
Φυσικά λάθη υπήρξαν, ουδείς αλάνθαστος.
Η ιστορία όμως είναι ότι η Ελλάδα και πάλι βρίσκεται στα μεγάλα σαλόνια του WRC που όπως δείχνουν τα πράγματα η θέση της θα είναι και πάλι μόνιμη. Ο χρόνος βέβαια θα δείξει…
Ραντεβού στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2022, που όπως λένε οι πληροφορίες επανέρχεται στις ημερομηνίες του παρελθόντος, τέλος Μαΐου, αρχές Ιουνίου.
Για το τέλος αφήσαμε το εξής. Όταν υπάρχει θέληση και όραμα όλα γίνονται… ;;Oπως η Υπερειδική στο Σύνταγμα μεταφέροντας εικόνες από την Ελλάδα στις τεσσερις γωνίες της Γης.