Η M-Sport θέλει τη νίκη, ο Γάλλος, όμως, μπορεί; Γιατί όχι;
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ έχει κερδίσει στο ράλι Μόντε Κάρλο φέτος και είχε καλή επίδοση στους αγώνες, που πήρε μέρος. Μπορεί να μην κατάφερε να φέρει τους ανάλογους βαθμούς για την ομάδα, όμως, η καλή επίδοση ήταν εκεί και ο Λεμπ είναι τεράστιος οδηγός, πάντα υπολογίσιμος αντίπαλος.
Πέρυσι, δεν πήρε μέρος στον εθνικό μας αγώνα, όταν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επανήλθε πανηγυρικά στο παγκόσμιο καλεντάρι μετά από 8 χρόνια.
Όμως, φέτος, ο Γάλλος ήταν από νωρίς στα ελληνικά βουνά κι έκανε την απαραίτητη προετοιμασία για τον αγώνα.
Η ομάδα του, περιμένει πολλά από τον έμπειρο οδηγό και 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Ακόμα και την νίκη; Ναι, η M-Sport πιστεύει, πως ο Λεμπ το μπορεί!
Την τελευταία φορά, που έτρεξε στο Ακρόπολις ήταν με τη Citroen, πριν 10 χρόνια (το 2012). Πόσο έχει αλλάξει ο αγώνας μας από τότε; Δεν θα λέγαμε, πως ο χαρακτήρας των ελληνικών Ειδικών Διαδρομών έχει αλλάξει, το θέμα είναι αν ο Λεμπ με την άπειρη από ελληνικά χώματα συνοδηγό του, την Ισαμπέλ Γκαλμίς, έχει ακόμα την ικανότητα να κερδίζει. Έχει τη νίκη καταγεγραμμένη στο DNA του. Μπορεί να κερδίσει σε κάθε είδους οδόστρωμα. Αν δεν τον προδώσει το αυτοκίνητό του, είναι σε θέση να νικήσει επί ελληνικού εδάφους.
Πρώτα από όλα, αν ο αγώνας είναι χωρίς βροχή, τότε ο Λεμπ θα έχει το τέλειο πλεονέκτημα, καθώς θα οδηγεί, την πρώτη μέρα, σε καθαρό δρόμο. Ο Γάλλος ξεκινά στις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής 8ος.
Δεύτερο -και σπουδαιότερο- δεν έχει άγχος, ούτε και σηκώνει το βάρος της ομάδας ή κάποιου συμβολαίου, που λήγει στο τέλος της χρονιάς και πρέπει οπωσδήποτε να αποδώσει για να το ανανεώσει. Δεν έχει να αποδείξει, απολύτως, τίποτα…
Άλλωστε, τι άλλο να αποδείξει ο τρομερός αυτός οδηγός, που έχει «σφραγίσει» μια ολόκληρη δεκαετία στη σύγχρονη ιστορία των ράλι;
Οι αντίπαλοί του, που μπορούν να κερδίσουν τον αγώνα, με εξαίρεση τους team mate του, στην M-Sport και τον Σόρδο, τρέχουν με το πιστόλι στον κρόταφο, κοιτώντας ο ένας τις επιδόσεις του άλλου, ταγμένοι στο κυνήγι του παγκόσμιου τίτλου. Σύμφωνα με όλα αυτά, ο Λεμπ έχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα για μια τρανή νίκη στο Ακρόπολις. Μια νίκη που, αν μη τι άλλο, θα βγάλει από το αδιέξοδο την ομάδα του.
Για να λέμε και την αλήθεια, ο Λεμπ είναι ο πιο ισχυρός οδηγός αυτή τη στιγμή της Μ-Sport. Φυσικό είναι, λοιπόν, σε αυτόν να έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους για ένα καλό αποτέλεσμα στην Ελλάδα.
Αν δούμε τις φετινές του επιδόσεις θα κατανοήσουμε, ότι έχει όλα τα φόντα να κερδίσει τον αγώνα. Στο Μόντε Κάρλο πήρε την 80ή νίκη του στο WRC. Θα πείτε ότι το Μόντε Κάρλο είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας, …μήπως και το δικό μας Ακρόπολις δεν είναι; Στην Πορτογαλία, μέχρι να βγει από το δρόμο είχε ηγηθεί του αγώνα και στο Σαφάρι έκανε ταχύτερους χρόνους. Το ότι δεν πήρε σε Πορτογαλία και Κένυα τα αποτελέσματα, που έπρεπε, είναι, πραγματικά, κρίμα. Ωστόσο, αισθανόταν μια χαρά με το αυτοκίνητό του.
Στις δοκιμές στην Ελλάδα τα πήγε περίφημα, αν εξαιρέσουμε μια μικρή έξοδο, που, τελικά, οφειλόταν σε πρόβλημα του Puma.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ford M-Sport, ο Μιλνέρ δήλωσε για τον Λεμπ και τη συμμετοχή του στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις : «Ο Σεμπ είναι ένας πολύ ωραίος χαρακτήρας, οδηγεί χωρίς πίεση στους ώμους του. Και έτσι, απλά, πηγαίνει για να κερδίσει και θα τον υποστηρίξουμε όσο μπορούμε».
Μη ξεχνάμε, πως οι Λεμπ-Γκαλμίς είναι ένα από τα πέντε πληρώματα, με τους οποία η Ford M-Sport κατεβαίνει στον ελληνικό αγώνα. Τα άλλα πληρώματα των Puma Rally1 είναι οι: Μπριν-Νέιγκλ, Γρίνσμιθ-Άντερσον Λουμπέ-Λαντέ και Σερδερίδης-Μικλό.
Οι Φορμό-Κορία κόπηκαν από την αποστολή της ομάδας μετά το ατύχημα, που είχαν στο Βέλγιο.
Θα στοιχηματίζαμε για μια νίκη του Λεμπ στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις; Σίγουρα ναι!
R
Διαβάστε ακόμα