Στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που γιορτάστηκαν τα 70 χρόνια του εθνικού μας αγώνα οι προβολείς ήταν στραμμένοι στη Ford.
Δηλαδή στην ομάδα Μ-Sport Ford.
Oι φήμες που ήρθαν από βρετανικό ΜΜΕ, έλεγαν ότι η Ford εγκαταλείπει το WRC, θα συνεχίσει στα Rally-Raid, αγώνες τύπου Ντακάρ όπου το 2024 θα κάνει την πρώτη της συμμετοχή με το Ranger βελτιωμένο από την M-Sport και η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον (η M-Sport δηλαδή) αναζητά άλλο brand ώστε να συνεχίσει στο WRC.
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Οι φήμες γύρω από τη Ford ήταν στο κυρίως μενού
Οι φήμες έγιναν ακόμα πιο έντονες όταν μάλιστα ο Λουμπέ δεν ξεκίνησε τον αγώνα μετά την Υπερειδική στην Πλατεία Νερού, όπου το Puma Rally1 αρνιόταν να δουλέψει (ούτε super rally δεν έγινε).
Μάλιστα πρόβλημα με τον κινητήρα του Puma Rally1 αντιμετώπισε και o Tάνακ (αντλία νερού λένε οι πληροφορίες) στο πρώτο σκέλος του αγώνα, αυτό της Παρασκευής, «χρεώνοντάς» τον με αρκετά λεπτά ποινής και πολλές θέσεις στην γενική κατάταξη, ενώ στη συνέχεια ο Εσθονός «πετούσε» στις σκληρές Ειδικές Διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής ενώ σημείωσε και τον 3ο χρόνο στην power-stage.
To ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία και ο ιδιοκτήτης της M-Sport Μάκλολμ απάντησε λέγοντας ότι οι φήμες είναι ανυπόστατες στις φήμες απάντησε ότι η M-Sport Ford δεν αποσύρεται και θα συνεχίσει το 2024, αλλά «λέξη» για το 2025.
Αναλύοντας όλα αυτά, ίσως η πιο αποδεκτή υπόθεση είναι ότι θα συνεχίσει στο WRC η M-Sport Ford, θυμίζοντας εποχές Focus WRC το 2005 με Ρομάν Κρεστα και Τόνι Γκαρτεμάιστερ (χαμηλό οικονομικό σχήμα) όχι όμως με στόχο να «χτυπήσει» Toyota και Hyundai.
Κινούμενη πάνω σε αυτό το πλαίσιο η M-Sport ίσως δε θα είναι σε θέση να κρατήσει τον Τάνακ.
Από την πλευρά του ο Μάλκολμ Γουίλσον δήλωσε:
«Προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βρούμε και να αναζητήσουμε έναν τρόπο να μείνουμε και να επιστρέψουμε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
Έχουμε μεγάλη ομάδα και έχουμε ακόμα καλό αυτοκίνητο.
Περάσαμε μια καταστροφική χρονιά και δεν ξέρω γιατί. Νομίζω ότι όλοι έχουν ζήσει αυτές τις στιγμές.
Απλά πρέπει να κοιτάξετε τη Formula 1 και να δείτε πού ήταν η Williams και η McLaren, για παράδειγμα.
Όλα τα συστατικά και οι πόροι υπάρχουν για να επιστρέψουμε εκεί που πρέπει να είμαστε».
Ο διευθυντής της M-Sport, Ρίτσαρντ Μίλενερ τόνισε από τη μεριά του
«Δεν υπάρχουν σχέδια για τέτοια δραματικά γεγονότα.
Νομίζω ότι είναι γεγονός ότι η αφαίρεση του άρθρου καταδεικνύει την αναλήθεια αυτής της είδησης.
Βγήκε χωρίς πλαίσιο και καταφέραμε να το διορθώσουμε, ελπίζουμε εγκαίρως.
Σίγουρα δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη πρόκληση να βρούμε το μπάτζετ για την επόμενη σεζόν, αλλά δεν γίνεται καμία απολύτως συζήτηση αυτή τη στιγμή για διακοπή της συμμετοχή μας.
Ο Μάλκολμ Γουίλσον σίγουρα δεν έχει σκοπό να σταματήσει, ούτε κι εγώ.
Έχουμε πάνω από 100 άτομα που απασχολούνται μόνο για την ομάδα στα ράλι και θα κάνουμε τα πάντα για να τους κρατήσουμε.
Σίγουρα δεν ξέρουμε ποια θα είναι η σύνθεση μας για το μέλλον, αλλά σίγουρα ο στόχος μας είναι να κρατήσουμε τον Τάνακ.
Αυτό είναι επίσης ένα μεγάλο εγχείρημα, αλλά θα προσπαθήσουμε να βρούμε τα εχέγγυα» .