Με τον Κύπριο Αλέξανδρο Τσουλόφτα να μας έχει «μπερδέψει» καθώς άλλαξε κατά τη διάρκεια του αγώνα το κράτος που εξέδωσε την αγωνιστική του άδεια, πληρώνοντας μάλιστα και ένα σεβαστό ποσό,
(είχε δηλώσει αρχικά συμμετοχή με κυπριακό διαβατήριο και ελληνική άδεια, και στη συνέχεια με ελληνικό διαβατήριο και κυπριακή άδεια) γράφοντας μια καλή επίδοση τερματίζοντας στην 9η θέση, με συνοδηγό τον Γουάϊτοκ πρώην του Ίνγκραμ, θα περάσουμε στα αμιγώς Ελληνικά πληρώματα, όπου οι πρώτοι Έλληνες είναι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με το Hyundai i20 Rally2 της Hyundai Ελλάς.
Έκαναν μια τιτάνια προσπάθεια για να φτάσουν στον τερματισμό 16oι (οδήγησαν και χωρίς υδραυλική υποβοήθηση στην Ειδική Διαδρομή Ταρζάν ΙΙ) και τους αξίζουν χίλια μπράβο.
Οι καθαροί ερασιτέχνες Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia Rally2) είναι στην άτυπη 2η Ελληνική θέση, 24οι γενικής
και 3οι Έλληνες οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το πρωτοεμφανιζόμενο Ford Fiesta Rally4 στην 28η.
Aπο εκεί και κάτω έχουμε τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4),
Σπανό-Γκοντοβό(Skoda Fabia Rally2),
Iσμαήλος-Χάριμαν(Ford Fiesta Rally3),
Λευκαδίτης-Άκρατος(Peugeot 208 Rally4),
Καρέλλης-Μαχαίρας (Citroen C3 Rally2 στα χρώματα της Citroen Ελλάς, που στα μέσα της 2η ημέρας είχαν περάσει στη δεύτερη ελληνική θέση όπου μια ανατροπή στον «Ταρζάν ΙΙ» τους έθεσαν σε καθεστώς super rally χάνοντας πολλές θέσεις στη γενική)
Χαλκιάς-Βίγκος(που ταλαιπωρήθηκαν από τη χαλασμένη κρεμαγιέρα κατά την 1η ημέρα και επανεκκίνησαν κάνοντας χρήση του κανονισμού super rally για να ολοκληρώσουν στην 46η θέση),
Κεχαγιάς-Τσαούσογλου (που μια αστεία βλάβη στο γκάζι τους ανάγκασαν να εγκαταλείψουν και να κάνουν χρήση κανονισμού super rally για τερματίσουν τελικά 48οι),
οι Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης με το πρωτοεμφανιζόμενο Ford Fiesta Rally 4 που είχαν και την επιπλέον περιπέτεια σε κάθε εφοδιασμό στην 49η θέση,
Βασιλάκης-Σούκουλης που τους πρόδωσε ο συμπλέκτης στο Ford Fiesra Rally2 που και αυτοί έκαναν χρήση του κανονισμού super rally, ολοκληρώνοντας στην 50η θέση.
Ο αειθαλής Χάρης Καλτσούνης στο 45ο ράλι Ακρόπολις με τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη με το πρωτοεμφανιζόμενο Opel Corsa Rally4, όπου θα ακολουθήσει ειδική αναφορά στον συμπαθή Χάρη,
και στην τελευταία θέση της κατάταξης στην 53η οι Κανελλόπουλος-Κοφινάς με Peugeot 208 Rally4.
Εγκατέλειψαν Μάνος και Κώστας Στεφανής (Hyundai i20 Rally2 από αναρτήσεις) και Ρουστέμης-Μπακλώρης (Skoda Fabia Rally2 από ανατροπή) έχοντας «γράψει» καλούς χρόνους μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.
Είναι άθλος, κάτι σαν όνειρο, να τερματίζεις πλέον το Ράλι Ακρόπολις σε αυτήν τη εντελώς νέα εποχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος, που γίνεται πολύ πιο επαγγελματικό, ακόμα πιο ακριβό, δίνοντας το μήνυμα ότι οι απλοί ερασιτέχνες, οι εραστές των αγώνων δεν έχουν πλέον θέση σε τέτοιους αγώνες.
Και αν ισχύσει όπως λένε οι πληροφορίες ότι θα πρέπει να έχεις συμμετάσχει σε 10 αγώνες τα τελευταία 2 χρόνια, το πράγμα απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από πλευράς ελληνικών συμμετοχών, αν αναλογιστούμε ότι φέτος δεν υπάρχει πρωτάθλημα Ελλάδος στα ράλι.