Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης γνωρίσαμε και το brand ΙΜ.
Είναι από τα αρχικά των λέξεων Intelligent Mobility και θα φτάσει στην Ευρώπη το 2025.
Η ΙΜ ανήκει στον κινέζικο όμιλο Saic, ιδιοκτήτη της MG, αποτελεί το premium brand.
Εξάλλου δεν ήταν τυχαίο που στην ελβετική έκθεση MG και ΙΜ «μοιράζονται» τον ίδιο χώρο.
Έχοντας λοιπόν οι ευρωπαϊκές μάρκες σνομπάρει εντελώς την Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με εξαίρεση Renault-Dacia, οι Κινέζοι κατασκευαστές εκμεταλλεύονται την ανανεωμένη ελβετική εκδήλωση για να παρουσιάσουν καινοτομίες έτοιμες να προσγειωθούν στην Ευρώπη.
Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης: Πρώτη Ευρωπαϊκή προβολή της ΙΜ
Όπως και ο Όμιλος Saic που αποκαλύπτει στην Ευρώπη τη νέα επωνυμία IM
Φτάνοντας λοιπόν στη Γηραιά Ήπειρο το 2025, θα τοποθετηθεί στην premium κατηγορία της αγοράς, με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με υψηλό τεχνολογικό περιεχόμενο.
Με αμαξώματα sedan και SUV. Και ένα από τα μοντέλα που έκαναν την εμφάνισή τους στη μητρόπολη της παγκόσμιας ωρολογοποιίας είναι το ΙΜ LS7.
Ένα SUV πληθωρικών διαστάσεων σε μήκος/πλάτος/ύψος όπως 5.056/2.002/1.731 χλστ. με μεταξόνιο 3.060 χλστ.
Ένα σχέδιο φτιαγμένο από πολύ λίγες άκρες (γωνίες), πολλές εναλλαγές μεταξύ κοίλων και κυρτών επιφανειών, χειρολαβές ενσωματωμένες στις πόρτες και πάνω απ ‘όλα το lidar «σκαρφαλωμένο» στην οροφή στο ύψος του παρμπρίζ.
Στοιχείο γύρω από το οποίο έλκονται τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης του κινεζικού ηλεκτρικού SUV.
Όσον αφορά τα τεχνικά στοιχεία, το IM LS7 βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα αναπτυγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία φιλοξενεί ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου 100 kWh.
Η έκδοση που βρίσκεται στην έκθεση είναι με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, 235 ίππων για τον μπροστινό άξονα και 335 για τον πίσω, συνδυαστικής ισχύος 570 ίππους με ροπή 725 Nm, με 0-100 4.5 δευτ.
Το εσωτερικό πέρα από τους χώρους είναι η διπλή οθόνη που καταλαμβάνει όλο το ταμπλό, ώστε να ασχολείται και ο συνοδηγός, το τιμόνι, ενώ υπάρχει και μια ακόμα κάθετη οθόνη στο πάνω μέρος της κονσόλας που ενώνεται με το ταμπλό.
Φυσικά δεν υπάρχουν διακόπτες και μπουτόν.
Η σχεδίαση είναι έτσι σαν οριοθετεί τους χώρους μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.
Φυσικά δεν υπάρχει μεσαίο τούνελ που να μειώνει τους χώρους, αλλά με πλάτος δύο μέτρα τι χώρους να μειώσει σε περίπτωση που υπήρχε.
Ενδιαφέρον σίγουρα θα έχει η τιμή και να δούμε πως πλασάρουν ένα πολυτελές όχημα με υψηλή τεχνολογία, οι Κινέζοι του ομίλου Saic, στην Ευρώπη.