Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Renault Captur στην ελληνική αγορά συνδυάζεται με την παρουσία του στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου.
Το δημοφιλές γαλλικό B-SUV προτάσσει την ακόμα πιο κομψή του εμφάνιση που εναρμονίζεται με τη νέα σχεδιαστική εταιρική ταυτότητα της Renault, ενώ διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων.
Οι συμπαγείς διατάσεις του διατηρούνται, με το μήκος να βρίσκεται στα 4,24 μ. Οι περισσότερες σχεδιαστικές επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό τμήμα, ενώ υπάρχουν αρκετοί κοινοί παρονομαστές με το ανανεωμένο Clio, τα νέα Scenic E-Tech και Rafale.
Παρατηρήστε τους λεπτότερους εμπρός προβολείς με στάνταρ τεχνολογία full-LED, το νέο λογότυπο της Renault στη μάσκα, η οποία έχει το ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, και τα κάθετα τοποθετημένα στα άκρα του προφυλακτήρα Led φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα “C”, ενώ έχουν αποκτήσει νέα γραφικά.
Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση το ανανεωμένο Captur πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης, 17 έως 19 ιντσών, ενώ η παλέτα για το αμάξωμα προσφέρει 14 χρωματικούς συνδυασμούς. Στην εποχή της βιωσιμότητας το ανανεωμένο Captur «αρνείται» πλέον να χρησιμοποιήσει δέρμα και χρώμιο.
Renault Captur: Η νέα έκδοση Esprit Alpine
Η νέα κορυφαία και σπορτίφ εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την RS Line, ενώ φέρνει μια πιο δυναμική αύρα στο ανανεωμένο Captur με γκρι πινελιές στον προφυλακτήρα, 19αρες ζάντες, το σχετικό λογότυπο στα εμπρός φτερά, πεντάλ αλουμινίου, ειδική επένδυση καθισμάτων, γαλλική σημαία, μπλε ραφές και ασορτί διακοσμητικό ένθετο στο ταμπλό.
Renault Captur: Στα εντός
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σαφώς λιγότερες, καθώς αφορούν κυρίως τη μεγαλύτερη κάθετη οθόνη αφής των 10,4 ιντσών και το ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων OpenR, με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google. Τα πίσω καθίσματα παραμένουν συρόμενα, αυξομειώνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, ανάλογα με τις ανάγκες, από 422 έως 536 λίτρα.
Renault Captur: Η γκάμα κινητήρων
Ο entry level κινητήρας του Captur παραμένει ο turbo τρικύλινδρος «χιλιάρης» TCe των 90 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ακολουθεί ο turbo τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων των 140 ίππων με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων. Επόμενος στην ιεραρχία ο νέος 1.33 TCe των 160 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Η full υβριδική έκδοση Ε-Τech παντρεύει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 1,2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστικά 145 ίππους, ενώ καταναλώνει 4,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 105 γρ./χλμ. C02. Η νέα λειτουργία E-Save διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας σε ένα minimum της τάξης του 40%.
Το «παρών» δίνει επίσης ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας διπλού καυσίμου των 100 ίππων, ο οποίος εκτός από βενζίνη καταναλώνει και LPG (υγροποιημένο αέριο) με αυτονομία έως και 1.300 χλμ., ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η αρχική τιμή του ανανεωμένου Captur στην ελληνική αγορά διαμορφώνεται στα 21.950 ευρώ, ενώ συνοδεύεται από 5 έτη εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.
Η έκθεση διεξάγεται στο Metropolitan Expo στην περιοχή του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος (5-13 Οκτωβρίου). ). H τιμή του εισιτηρίου είναι 10 ευρώ, ενώ η είσοδος είναι δωρεάν για ΑμεΑ και για παιδιά έως 12 ετών.