Το νέο Alpine Alpenglow μοιάζει να έχει αποδράσει από ταινία επιστημονικής φαντασίας ή από βιντεοπαιχνίδι, για να δώσει το «παρών» στη φετινή Έκθεση του Παρισιού.
H άκρως φουτουριστική και αεροδυναμική του σιλουέτα, δε σου αφήνει αμφιβολίες ότι πρόκειται για ένα όχημα σε πρωτότυπη μορφή. Ωστόσο η Alpine επισημαίνει ότι το νέο Alpenglow θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά της μοντέλα παραγωγής που θα κυκλοφορήσουν στους δημόσιους δρόμους και στις πίστες. Άλλωστε για την ανάπτυξη του έχει χρησιμοποιηθεί η τεχνογνωσία που έχει αντλήσει η Alpine από τη συμμετοχή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το όνομά του προέρχεται από το φαινόμενο, κατά το οποίο εμφανίζεται μια οριζόντια λωρίδα κόκκινου (προς πορτοκαλί) φωτός στα βουνά πριν την ανατολή και μετά τη δύση του ηλίου. Σύμφωνα με την Alpine το συγκεκριμένο όνομα εκφράζει απόλυτα το σκοπό δημιουργίας του νέου Alpenglow, ο οποίος είναι να προαναγγείλει τις επαναστατικές μορφές σχεδίασης, καθώς και τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Σχετικά με τις αναλογίες του, το μήκος ξεπερνά τα 5 μέτρα, το πλάτος είναι πάνω από 2 μέτρα, ενώ το ύψος κάτω από το 1 μέτρο. Τα στενόμακρα ενιαία κόκκινα εμπρός φώτα συμβολίζουν έναν κομήτη που εισέρχεται στην ατμόσφαιρα, ενώ τα πίσω κάθετα τοποθετημένα μπλε φώτα υποδηλώνουν το σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου, στο οποίο θα αναφερθούμε στη συνέχεια.
Παρατηρήστε ότι πολλά τμήματα του νέου Alpenglow είναι διαφανή, όπως οι τροχοί, το σχέδιο των οποίων είναι εμπνευσμένο από τις νιφάδες χιονιού, η ενεργή πίσω αεροτομή, τα πεντάλ, ορισμένα σημεία στο καπό και τα paddles πίσω από το τιμόνι. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το τιμόνι είναι σχεδιασμένο στα πρότυπα των αγωνιστικών οχημάτων της κατηγορίας LPM1 και της Formula 1, ενώ έχει ένα ενσωματωμένο κουμπί για προσπέραση, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Alpine.
Τεχνικά χαρακτηριστικά δε δόθηκαν στη δημοσιότητα, όμως γνωρίζουμε ότι το νέο Alpenglow θα διαθέτει ηλεκτρικά υποβοηθούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης που τρέφεται με υδρογόνο, το οποίο αποθηκεύεται σε δύο κυλινδρικές δεξαμενές στα 700 bar. Το κάθισμα του οδηγού, το οποίο είναι και το μοναδικό, βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο ανάμεσα στις δεξαμενές υδρογόνου. Έτσι το νέο Alpenglow είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον, αφήνοντας πίσω του μόνο νερό, ωστόσο ο κινητήρας του δε θα είναι άφωνος, καθώς θα παράγει ήχο.