Η DS παρουσιάζει μια 100% ηλεκτρική ιδέα που κληρονομεί κυρίως τεχνολογίες οι οποίες εμφανίζονται στη Formula E.
Το E-Tense Performance, αυτό είναι το όνομά του, αναπτύσσει έως και 815 ίππους χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του και τραβάει τα βλέμματα στο Mondial de l’ Automobile 2022.
Πλαίσιο από ανθρακόνημα με σύστημα μετάδοσης κίνησης από μονοθέσιο. Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι σε θέση να εγγυηθεί την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους, όπως συμβαίνει συχνά σε αστικές πίστες αγώνων με “ταλαιπωρημένη” άσφαλτο και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν συνδυασμένη ισχύ 600 kW (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους, με μέγιστη τιμή της ροπής να είναι 8.000 Nm στους τροχούς. Οι κινητήρες είναι και αυτοί εξελιγμένοι από την DS PERFORMANCE για τη Formula E και εκεί οφείλεται η κορυφαία τους απόδοση. Με άνευ προηγουμένου ικανότητα αναγέννησης 600 kW, το σύστημα μετάδοσης από την DS E-TENSE PERFORMANCE δίνει προτεραιότητα στην καλύτερη χρήση της ενέργειας και το φρενάρισμα γίνεται μόνο μέσω του συστήματος αναγέννησης.
Η μπαταρία είναι ένας από τους σημαντικούς πυλώνες του μοντέλου-εργαστηρίου πολύ υψηλής απόδοσης τηςDS E-TENSE PERFORMANCE. Είναι compact σε διαστάσεις και βρίσκεται μέσα σε “φωλιά” από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, που είναι και αυτή σχεδιασμένη από την DS PERFORMANCE. Η θέση της είναι πίσω και στο κέντρο, για βέλτιστη κατανομή βάρους ανά άξονα. Η μπαταρία της DS E-TENSE PERFORMANCE εμπνεύστηκε από τους αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναπτύχθηκε από κοινού με την Total Energies και τη θυγατρική της Saft.
Το αποτέλεσμα της έρευνας, κρύβει μια καινοτόμο χημεία και ένα αντίστοιχα προηγμένο σύστημα ψύξης για τις κυψέλες, σε αντίθεση με την τρέχουσα τεχνολογία. Αυτή η μπαταρία επιτρέπει φάσεις επιτάχυνσης και αναγέννησης έως και 600 kW, που είναι μοναδική επίδοση για αυτοκίνητο που προορίζεται για χρήση δρόμου και επιτρέπει την εξερεύνηση νέων οδών για τις μελλοντικές γενιές οχημάτων παραγωγής.