Τη δημοσιότητα που του αναλογεί διεκδικεί, μάλλον επάξια, στη φετινή Έκθεση του Παρισιού το νέο E.Go e.Wave X.
Το μικρό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο πόλης, με γερμανική καταγωγή ξεχωρίζει κυρίως με το σπορτίφ και συνάμα περιπετειώδες παρουσιαστικό του. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο παραγωγής της E.Go, ενώ αποτελεί την crossover εκδοχή του e.go Life.
Το μαύρο προστατευτικό πλαστικό περιμετρικά του αμαξώματος γίνεται εντονότερο στα φτερά και στα πλευρικά μαρσπιέ. Παρατηρήστε επίσης τα πρόσθετα εμπρός στρογγυλά φώτα, τις ράγες οροφής που υποστηρίζουν σχάρα μεταφοράς ποδηλάτου, τους προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση, την αλουμινένια μπροστινή ποδιά και τις μαύρες 18αρες ζάντες.
Μικρό στο μάτι αλλά μεγάλο στην…οθόνη το νέο e.Wave X, κάτι που διαπιστώνεις όταν εισέλθεις στο τετραθέσιο εσωτερικό του. Μέσα σε ένα πάνελ 23 ιντσών στεγάζεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, ενώ από κάτω της υπάρχουν ορισμένα φυσικά κουμπιά.
Τη μουντάδα των μαύρων πλαστικών σπάνε τα αλουμινένια διακοσμητικά ένθετα στα πάνελ των θυρών, στους αεραγωγούς και στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Για τα καθίσματα έχουν επιλεγεί vegan δερμάτινες επενδύσεις, ενώ προσφέρεται και επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση του smartphone.
Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου e.Wave X είναι ισχυρότερος σε σύγκριση με του e.go Life, καθώς παράγει 117 αντί για 78 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 135 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Εco, Comfort, Sport). Παράλληλα χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία (χωρητικότητας 30,4 kWh) έχει αυξηθεί και η αυτονομία από τα 117 στα 253 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ είναι πλέον συμβατή με φορτιστή 11 kW.
Το βιβλίο των παραγγελιών για το νέο e.Wave X έχει ήδη ανοίξει, ενώ οι παραδόσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος του τρέχοντος έτους. Τέλος, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να υπενθυμίσουμε ότι η e.Go έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να φτιάξει ένα εργοστάσιο στη χώρα μας.