Όταν ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μείνει από μπαταρία, τότε μπορεί να βοηθήσει ένας φίλος. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να έρθει με το αυτοκίνητο του και να συνδέσει τα καλώδια στους πόλους των μπαταριών.
Στα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα όμως κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο, καθώς αν αδειάσει η μπαταρία το μόνο που σε σώζει είναι γερανός, ο οποίος θα μεταφέρει το όχημα στον πλησιέστερο σταθμό φόρτισης ή στην πιο κοντινή πρίζα.
Από την ταλαιπωρία αυτή και τα έξοδα μπορεί να σας γλυτώσει σύμφωνα με τη Ford το αμιγώς ηλεκτροκίνητο F-150 Lightning και το F-150 PowerBoost Hybrid. Πώς βοηθάνε λοιπόν τα εξηλεκτρισμένα pickup της Ford;
Χάρη στο σύστημα Pro Power Onboard 7.2 kilowatt (προαιρετικά 9.6 kilowatt) μπορούν να μεταφέρουν με τη σύνδεση καλωδίου ηλεκτρική ενέργεια σε κάποιο άλλο ηλεκτροκίνητο όχημα που έχει ανάγκη. Ένα power bank με τροχούς για να το πούμε με απλά λόγια.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες στην καρότσα του F-150 Lightning υπάρχει πρίζα 240 volt, στην οποία συνδέεται ο φορτιστής Ford Mobile Power Cord, ενώ στο άλλο άκρο του καλωδίου υπάρχει η υποδοχή που μπαίνει στη θύρα φόρτισης του ηλεκτρικού οχήματος, το οποίο «διψάει» για ενέργεια.
Δείτε ακόμα
Με την παραπάνω διαδικασία έπειτα από μια ώρα φόρτισης τα Mustang Mach-E, F-150 Lightning και E-Transit μπορούν να αποκτήσουν αυτονομία ή μάλλον «ρεζέρβα» 32 χλμ., 21 χλμ. και 16 χλμ. αντίστοιχα, που θα τα βοηθήσει να φτάσουν σε κάποια πρίζα.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι η δυνατότητα μεταφοράς ενέργειας δεν περιορίζεται στα μοντέλα της Ford, αλλά αφορά κάθε ηλεκτροκίνητο όχημα με θύρα φόρτισης J1772. Επίσης σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να τροφοδοτηθεί ένα σπίτι κανονικού μεγέθους για έως και τρεις μέρες.