Σίγουρα θα έχετε συναντήσει μεγάλες λακκούβες στο οδόστρωμα, ξεθωριασμένες διαγραμμίσεις στην άσφαλτο, φωτεινούς σηματοδότες που δε λειτουργούν και πεσμένες πινακίδες κυκλοφορίας.
Μάλλον όμως δε γνωρίζετε ποιος ακριβώς είναι ο τρόπος για να ενημερώσετε τις αρμόδιες Αρχές που οφείλουν να επιλύουν άμεσα τα προβλήματα αυτά. Σύντομα λοιπόν θα μπορείτε να αναφέρετε τα εν λόγω προβλήματα στο νέο τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544, μέσω του οποίου οι πολίτες της Αττικής θα επικοινωνούν με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο, αναφέροντας τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή αναμένεται να ενεργοποιηθεί πιλοτικά από τις 15 Απριλίου, ενώ δημιουργείται και ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone.
Οι πολίτες θα μπορούν επίσης να ενημερώνουν για τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα, όπως λάδια, φερτά υλικά ή άλλα αντικείμενα και για οποιαδήποτε έκτακτη κατάσταση που μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους.
Ήδη έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544, ενώ διαθέτουν και σύγχρονο κωδικό QR για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της Περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους.
Σημειώνεται πως στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες.
Παράλληλα ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού του τηλεφωνικού κέντρου στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν οι τεχνικές εργασίες για τον πολυκαναλικό αριθμό έτσι ώστε το κέντρο να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές ταυτόχρονα.
Για τη νέα τηλεφωνική γραμμή 1544 ο Περιφερειάρχης Αττικής, κύριος Γ. Πατούλης, δήλωσε: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ασφάλεια των πολιτών με έξυπνα και καινοτόμα εργαλεία, όπως έχουμε δεσμευθεί. Ο νέος τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544 έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά ενεργειών που έχουμε υλοποιήσει για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, όπως είναι τα ειδικά οχήματα-βαν στη λεωφόρο Κηφισού για τη διευκόλυνση των οδηγών, οι εργασίες συντήρησης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες, η αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού, η συντήρηση των κεντρικών νησίδων, οι νέοι Led φωτεινοί σηματοδότες, καθώς και οι άμεσες παρεμβάσεις για την άρση επικινδυνοτήτων.
Στόχος μας είναι η άμεση επικοινωνία με τους χρήστες του οδικού δικτύου, καθώς οι υποδείξεις των πολιτών, των οδηγών και τον πεζών θα συνδράμουν αποτελεσματικά στην καθημερινή προσπάθεια των υπηρεσιών μας για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης της λειτουργικότητας του οδικού δικτύου».