Στην πρεμιέρα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, το ράλι Πολωνίας, 18-20 Ιουνίου, η Ford M-Sport θα αποκαλύψει για πρώτη φορά το νέο Fiesta Rally 3.
Eίναι ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο αυτής της κατηγορίας, το οποίο Fiesta Rally 3 αναπτύσσεται στην M-Sport Πολωνίας, στην Κρακοβία.
Κινητήρας
Το Fiesta Rally3 φέρει κινητήρα 3κύλινδρο turbo, 1.5 λίτρων, απόδοσης 215 ίππων με ροπή 400 Nm.
Συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων, σειριακό, με διπλό συμπλέκτη, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μπροστά/πίσω, με fly-off χειρόφρενο.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από αμορτισέρ της Reiger, με επιλογές ελατηρίων και ράβδων εξισορρόπησης (μαλακά, μεσαία, σκληρά) με αεριζόμενους δίσκους της AP Racing 330 χλστ. για την άσφαλτο, 280 χλστ. για το χώμα, με 4πίστονες δαγκάνες της Alcon, ενώ για πίσω οι δίσκοι είναι αεριζόμενοι 280 χλστ. για όλα τα εδάφη.
Οι ζάντες είναι 15 ιντσών για το χώμα και 17 ιντσών για την άσφαλτο με όριο βάρους τα 1.210 κιλά.
Στο ράλι Πολωνίας δίνουν το παρόν 5 Fiesta Rally 3 με πληρώματα τους Εσθονούς Ken Torn-Kauri Pannas, τους Βρετανούς Jon Armstrong-Philip Hall, τους Πολωνούς Lukasz Byskiniewicz-Zbigniew Cieslar, Igor Widlak-Daniel Dymurski και τους Ούγγρους Ζoltan Laszlo- Anna Maria Kovacs.
Σας διάρρηξαν το αυτοκίνητο; Η Ford σας ειδοποιεί (video)
Ένα νέο κεφάλαιο στους αγώνες ανοίγει η M-Sport με το 4κίνητο Fiesta Rally 3, το οποίο αποτελεί το επόμενο βήμα από το Fiesta Rally 4.
Το Fiesta Rally 4 φέρει κινητήρα 3κύλινδο ενός λίτρου 210 ίππων, κιβώτιο σειριακό της Sadev 5 σχέσεων και κίνηση μόνο στον μπροστινό άξονα.
Απευθύνεται κυρίως σε νέους οδηγούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο μαγικό κόσμο των αγώνων, πριν περάσουν στις μεγαλύτερες και πιο δαπανηρές κατηγορίες.
Για το Fiesta Rally4 το χωμάτινο ράλι Πολωνίας με τις 14 Ειδικές Διαδρομές των 202.76 χλμ. θα είναι μια πολύ δύσκολη πρεμιέρα.
Βέβαια δεν υπάρχει καλύτερη εξέλιξη από τη συμμετοχή, καθώς με αντίπαλο τα χρονόμετρα η όλη εξέλιξη περνάει σε άλλη διάσταση, σε σχέση με τις «απλές» δοκιμές.