Επέκταση φαίνεται ότι θα πάρει το συμβόλαιο που έχει ο Carlos Sainz με την ομάδα του Μαρανέλο.
Το συμβόλαιο που έχει υπογράψει ο Ισπανός οδηγός με τη Ferrari έχει ισχύ μέχρι και το τέλος του 2022.
Η ανακοίνωση της μετακίνησης του Sainz από τη McLaren στη Ferrari είχε γίνει γνωστή ήδη από τον Μάρτιο του 2020, παρά το γεγονός ότι ότι αυτή θα υλοποιούνταν το 2021, σε μια απρόσμενη κίνηση της Scuderia, η οποία απείχε από οτιδήποτε έχει κάνει η ιταλική ομάδα στο παρελθόν.
Το συμβόλαιο που είχαν υπογράψει οι Ιταλοί με τον Ισπανό οδηγό αφορούσε δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι καλύπτει το 2021 και το 2022.
Φήμες που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, θέλουν τη Ferrari να κάνει αυτή την επιλογή ώστε από το 2023 η ομάδα να έχει δίπλα στον Leclerc τον γιο του Michael Schumacher. Δεδομένου ότι φέτος αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη Formula 1 ως οδηγός της Haas, στο τέλος του 2022 ο νεαρός Γερμανός θα έχει δύο χρόνια εμπειρίας.
Αν ισχύουν αυτές οι φήμες, τότε ο Sainz αντιμετωπίστηκε αρχικά ως μια ενδιάμεση λύση. Ωστόσο από τότε μεσολάβησαν δύο σημαντικά γεγονότα που άλλαξαν το κλίμα υπέρ του. Το ένα είναι η απόδοσή του στο σύνολο της σεζόν.
Αρχικά έδειξε αξιοσημείωτη σταθερότητα. Τερμάτισε σε όλους τους αγώνες και δε βαθμολογήθηκε μόλις σε δύο. Ο ένας ήταν στην Πορτογαλία λόγω λάθος στρατηγικής και ο άλλος στη Γαλλία, όπου η Ferrari έκανε συνολικά τον χειρότερα αγώνα της σεζόν. Το παραπάνω σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή έχει ένα σερί 15 συνεχόμενων τερματισμών στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Δείτε ακόμα
Επιπλέον, κατέκτησε τέσσερα βάθρα όντας δεύτερος στο Μονακό και τρίτος σε Ουγγαρία, Ρωσία και Αμπού Ντάμπι. Ωστόσο το σημαντικότερο όλων είναι ότι τερμάτισε μπροστά από τον Leclerc. Ο Ισπανός συγκέντρωσε 164.5 βαθμούς και ήταν πέμπτος, πίσω μόνο από τους τέσσερις οδηγούς των Mercedes και Red Bull, όταν ο Μονεγάσκος συγκέντρωσε 159 βαθμούς και κατετάγη έβδομος (ανάμεσά τους βρέθηκε ο Norris με 160 βαθμούς).
Με την εξαιρετική του απόδοση έκανε τους ανθρώπους της Ferrari να εξετάζουν την επέκταση της συνεργασίας τους, όμως ένας εξωτερικός παράγοντας μάλλον θα είναι αυτός που θα επιταχύνει τις εξελίξεις.
Πρόκειται για την επιστροφή της Santander ως μεγάλος χορηγός της Ferrari. Οι Ιταλοί όπως όλα δείχνουν δε θα έχουν τα αυτοκόλλητα της Mission Winnow πάνω στο μονοθέσιό τους, αν και οι συζητήσεις με τη Philip Morris για το πώς θα συνεχίσει η συνεργασία δεν έχουν σταματήσει.
Αυτή την ευκαιρία εκμεταλλεύεται η μεγάλη ισπανική τράπεζα Santander για να αναβιώσει τη συνεργασία με τη Ferrari, με αυξημένες πιθανότητες να είναι χορηγός τίτλου.
Η προηγούμενη συνεργασία της Santander με τη Ferrari ξεκίνησε το 2010 με τη μετακίνηση του Alonso στο Μαρανέλο, ενώ συνεχίστηκε και μετά την απομάκρυνσή του από εκεί, μέχρι και το 2017.
Η ισπανική τράπεζα, λοιπόν, έρχεται να υποστηρίξει ακόμα έναν Ισπανό οδηγό κατά την παραμονή του στη Ferrari.
Μετά από τα παραπάνω, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής το συμβόλαιο ανάμεσα σε Sainz και Ferrari θα πάρει επέκταση για ακόμα δύο χρόνια, οπότε θα καλύψει το 2023 και το 2024.
Αν το μονοθέσιο της Ferrari τα επόμενα χρόνια είναι πρωταθληματικού επιπέδου, ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να δούμε τον Sainz να κατακτά τον τίτλο.