Ο Σ.Ο.Α.Α έστειλε επιστολή προς την αρχή του σπορ την ΟΜΑΕ ζητώντας παρεμβάσεις σε διάφορα θέματα που αφορούν τεχνικούς κανονισμούς και αυξήσεις των παραβόλων.
Όμως το να αναδημοσιεύουμε ένα Δελτίο Τύπου δεν έχει καμία αξία για εμάς εάν δε υπάρχει και κάποια άποψη.
Διαβάστε λοιπόν την επιστολή του ΣΟΑΑ που μέσω όλου του Δ.Σ. την υπογράφει ο νέος πρόεδρος Μάριος Ηλιόπουλος.
«Εν αναμονή της έναρξης της αγωνιστικής δραστηριότητας για το 2022, ο Σ.Ο.Α.Α. θα ήθελε να ενημερώσει τους οδηγούς, τα Σωματεία και όλους τους ενδιαφερόμενους πως μέσω της παρουσίας των εκπροσώπων του στα αρμόδια όργανα της Ομοσπονδίας, (Δ.Σ. Ο.Μ.Α.Ε. και ΕΠ.Α.) έχει ήδη προχωρήσει σε προτάσεις για την ανάπτυξη του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο πλαίσιο που ορίζει το καταστατικό του και κυρίως στο πλαίσιο που έχει θέσει η Διοίκηση του Σ.Ο.Α.Α. με το σχέδιο ανάπτυξης που διεκδικεί από τον Απρίλιο του 2018.
Το νυν Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου, πιστό στις Αρχές του και στα Σημεία Προόδου, Αλλαγής και Εξυγίανσης των διοργανώσεων όλων των τύπων στη χώρα μας, προχώρησε σε εμπεριστατωμένες παρεμβάσεις και για το 2022 όπου αυτό κατέστη αναγκαίο, με γνώμονα πάντα το ευρύτερο συμφέρον των οδηγών σε όλες τις μορφές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Παρεμβάσεις, σε πρώτη φάση, ενόψει αλλαγών που αφορούσαν το θέμα αύξησης των παραβόλων συμμετοχής και έκδοσης αγωνιστικής άδειας, την επιβολή αλλαγής κατηγορίας σε πολλά αυτοκίνητα της Ομάδας Ε αλλά και την απαγόρευση της χρήσης των θερμαντικών κουβερτών, στους αγώνες Αναβάσεων.
Σχετικά με τα ανωτέρω καλούμε την Ομοσπονδία να μην προβεί σε τεράστιες αυξήσεις αλλά να εφαρμόσει τις γραπτές εισηγήσεις μας για μη αύξηση των παραβόλων ή σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε αύξηση να είναι μικρή αύξηση τόσο στα παράβολα συμμετοχής όσο και έκδοσης αγωνιστικής άδειας (της τάξης των 10-20€ maximum). Ο Σ.Ο.Α.Α. έκανε ξεκάθαρο στην Αρχή του Σπορ, ότι οποιαδήποτε άλλη αύξηση μας βρίσκει όλους αντίθετους αφού προϋπόθεση για οποιαδήποτε τέτοια εισήγηση από πλευράς τους, προϋποθέτει ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη μελέτη η οποία θα αποδεικνύει πρώτα από όλα την απόλυτη αναγκαιότητα τέτοιου μέτρου αλλά και την 100% ανταποδοτικότητα που θα έχει τέτοια αύξηση, πρωτίστως σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των Ελληνικών Αγώνων. Να εφαρμόσει επίσης τις επισημάνσεις μας προκειμένου να μην δημιουργηθούν «κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή» αλλαγές στον τρόπο αξιολόγησης των αυτοκινήτων της Κατηγορίας Ε.
Τέλος όσον αφορά το θέμα της χρήσης των θερμαντικών κουβερτών για τα ελαστικά, που αρχικώς η ΕΠΑ είχε αποφασίσει να απαγορεύσει άμεσα και για το πρωτάθλημα του 2022, επαναλαμβάνουμε την θέση μας για την μη εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, όχι μόνο για το 2022, όπως τελικώς εισηγήθηκε η ΕΠ.Α. εισακούγοντας την παρέμβασή μας, αλλά σε κάθε περίπτωση, μέχρι να δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις, ώστε ένα τέτοιο μέτρο να δύναται να εφαρμοστεί με ασφάλεια.
Επίσης στην πρόσφατη επιστολή μας, προσκαλέσαμε αμελλητί την Ομοσπονδία σε συνεργασία με την ΕΠ.Α. να ενισχύσει δεόντως και με τα απαραίτητα μέσα όλα τα Σωματεία, για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των Ελληνικών αγώνων. Εκτός του γεγονότος ότι είναι απολύτως απαραίτητο, είναι και κάτι που δικαιωματικά απαιτείται να προσφερθεί σε όλα τα Σωματεία χωρίς διακρίσεις, για το συμφέρον, την ασφάλεια και την ποιότητα όλου του Σπορ, αφού τα Σωματεία που διοργανώνουν αγώνες, είναι αυτά που είναι στην πρώτη γραμμή διαχειριζόμενα όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που ταλανίζουν τους Aγώνες στη χώρα μας.
Ευχόμαστε τα πρωταθλήματα του 2022 να είναι επιτυχημένα οργανωτικά και αγωνιστικά και να συμβάλουν στην τόνωση του ενδιαφέροντος τόσο από πλευράς συμμετεχόντων, όσο και από πλευράς θεατών»
Η άποψη μας λοιπόν έχει ως εξής. Για την αύξηση των παραβόλων δεν είμαστε καθόλου αντίθετοι εάν έχει ως στόχο το να γίνουν οι αγώνες ασφαλέστεροι και να δαπανηθούν χρήματα για την προβολή τους, και όχι όμως να «πάνε»επ ουδενί στα ταμεία της ΟΜΑΕ.
Είναι μέγα λάθος να αλλάζουν οι τεχνικοί κανονισμοί λίγο πριν ξεκινήσουν οι αγώνες χωρίς χρονικό ορίζοντα.
Και φυσικά η υποβάθμιση του όρου «πρωταθλητής» καθώς η ΟΜΑΕ τον υποβάθμισε εντελώς προκηρύσσοντας στα ράλι τρείς διαφορετικούς πρωταθλητές.
Ενας πρωταθλητής από το μικτό πρωτάθλημα ράλι, ένας πρωταθλητής από τους αγώνες χώματος και ένας πρωταθλητής από τα ράλι ασφάλτου.
Ποιος τελικά θα είναι πρωταθλητής; Μα και οι τρείς και σύμφωνα με την τακτική της ΟΜΑΕ που χρόνια ακολουθεί όλοι ευχαριστημένοι.
Αυτό είναι το ζητούμενο. «Μοίρασε» τίτλους και όλα καλά.
Εδώ περιμέναμε να επέμβει ο Σ.Ο.Α.Α. που αποτελείται από εν ενεργεία αγωνιζόμενους και να ασκήσει βέτο, αλλάζοντας αυτό το συνονθύλευμα των “πρωταθλητών” στην προκήρυξη.
Αλλά είπαμε η ΟΜΑΕ δεν «κοιτάει» τους αγωνιζόμενους, αλλά μόνο τα σωματεία, καθώς τα σωματεία είναι αυτά που βγάζουν το Δ.Σ.