Το format του Sprint Race κάνει το ντεμπούτο του στην εφετινή σεζόν της Formula 1, στην πίστα της Ίμολα, ωστόσο με πολλές και ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι.
Διαφορετικός τρόπος κατανομής της βαθμολογίας, διαφορετικές πίστες στις οποίες θα εφαρμοστεί και γενικότερα μια νέα διαδικασία. Το Sprint Race έκανε για πρώτη φορά την εμφάνσή του στη Formula 1 την περσινή σεζόν, και εφέτος θα «ντεμπουτάρει» στην Ίμολα.
ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ SPRINT RACE;
Στην εφετινή σεζόν είδαμε τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία της Formula 1. Η FIA αποφάσισε να μην «φορτώσει» τις ομάδες με επιπλέον Sprint Races και διατήρησε τον αριθμό των τριών που ίσχυαν και το 2021. Αυτό που άλλαξε είναι οι πίστες που θα τα φιλοξενήσουν. Όπως προαναφέραμε, η Ίμολα είναι η μία, το Red Bull Ring η δεύτερη, ενώ για δεύτερη συνεχή χρονια το Sao Paolo θα αποτελέσει «έδρα» για το συγκεκριμένο format.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2022;
Όπως και πέρυσι, το Sprint Race θα είναι ένας αγώνας 100 χιλιομέτρων, χωρίς υποχρεωτικά πιτ στοπ. Φέτος όμως διακυβεύονται περισσότεροι βαθμοί. Συγκεκριμένα τη σεζόν 2021 μόνο οι τρεις πρώτοι βαθμολογούνταν, την ώρα που φέτος θα βαθμολογηθούν οι πρώτοι οκτώ. Ο οδηγός που θα τερματίσει στην πρώτη θέση θα πάρει οκτώ βαθμούς σε σχέση με τους τρεις που έπαιρνε πέρυσι ενώ οι βαθμοί θα μειώνονται μέχρι και την 8η θέση που θα χαρίζει έναν.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ POLE POSITION;
Πέρυσι, όποιος τερμάτιζε πρώτος στο Sprint Race εξασφάλιζε και την Pole Position της Κυριακής. Και τη σεζόν που διανύουμε θα ισχύει το ίδιο ουσιαστικά, όμως «στα χαρτιά» η Pole θα πηγαίνει στον πιο γρήγορο των κατατακτήριων που θα διεξαχθούν την Παρασκευή. Μπέρδεμα. Επί της ουσίας το Sprint Race θα διαμορφώνει το grid της Κυριακής, όμως στα στατιστικά, την Pole θα έχει ο πιο γρήγορος οδηγός των κατατακτήριων. Σε ό,τι αφορά τις ελεύθερες δοκιμές, από τρεις θα μειωθούν σε δύο. Η πρώτη θα διεξάγεται την Παρασκευή ενόψει των κατατακτήριων και η δεύτερη το Σάββατο, πριν το Sprint Race.