Άρωμα παγκοσμίου πρωταθλήματος έφεραν στην πρεμιέρα του ευρωπαϊκού αλλά και ιταλικού πρωταθλήματος οι Μπριν-Ναγκλ στο ράλι Ρώμης.
Το πλήρωμα από την Ιρλανδία οδήγησε ένα από τα «καλά» Hyundai i20 R5 έχοντας την υποστήριξη των ινδικών ελαστικών MRF.
Αυτά τα ελαστικά χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια του ράλι Ρώμης οι Μπριν-Ναγκλ, όπου έχουν και την ευθύνη της εξέλιξής τους.
Δεν είναι απλή υπόθεση το να εξελίξεις αγωνιστικά ελαστικά, πόσο μάλλον ότι έχεις στην αντίπερα όχθη τους κολοσσούς Pirelli και Michelin που χρόνια ολόκληρα είναι πιστοί στο παγκόσμιο motorsport επενδύοντας σε τεχνολογία και υλικά.
Να θυμίσουμε ότι η Pirelli είναι επίσημος προμηθευτής όλων των ομάδων στη Formula 1 και από το 2021 σε όλες τις εργοστασιακές ομάδες του WRC. Η Michelin είναι αποκλειστικός προμηθευτής όλων των εργοστασιακών ομάδων στο WRC, συνεργασία που ολοκληρώνεται στο τέλος της φετινής χρονιάς ενώ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα μελλοντικά της σχέδια.
Τα ελαστικά λοιπόν είναι σημαντικός παράγοντας στο καλό «κράτημα» και όσο και αν έχεις τις δυνατότητες στο να πιέζεις το αυτοκίνητο, όταν όμως αισθάνεσαι ότι δεν θα φρενάρει τη στιγμή που θέλεις ή δεν θα στρίψει με τα χλμ. που έχεις υπολογίσει, τότε αυτομάτως «αφήνεις» το γκάζι.
Σίγουρα τα MRF δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τα Pirelli και τα Michelin, και αν αναλύσουμε τους χρόνους του Ιρλανδικού πληρώματος στο ράλι Ρώμης, η εμπειρία και οι ικανότητες του πληρώματος έπαιξαν το ρόλο τους, που ο τερματισμός τους βρήκε στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Οι Μπριν-Ναγκλ δεν σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε καμία από τις Ειδικές Διαδρομές. Στην πρώτη μόνο ήταν το 2ο ταχύτερο πλήρωμα πίσω από τους νικητές του αγώνα Λούκιανουκ-Ερίμεβ.
Όλα στη ζωή έχουν το τίμημά τους και σε αυτό υπάρχουν πολλές μεταφράσεις. Τα «ζύγισαν» λοιπόν οι Μπριν-Ναγκλ έβαλαν και στη ζυγαριά τον οικονομικό παράγοντα και φόρεσαν τις φόρμες της MRF.
Για να δούμε τη συνέχεια που είναι στα πολύ γρήγορα χώματα της Λετονίας 14-16 Αυγούστου.