Ένας Λούκιανουκ όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί. Ταχύς, αποτελεσματικός, αλάνθαστος. Ίσως ρόλο σε αυτό να έπαιξε και ο καινούργιος συνοδηγός του ο Ντιμίτρι Ερίμεβ, που μοιράζονται το Citroen C3 R5.
To πλήρωμα από τη Ρωσία έφερε τον πρώτο χρόνο και στις 6 Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους στο ράλι Ρώμης, μήκους 97 χλμ. και φιγουράρουν στην πρώτη θέση με διαφορά 31.4 δευτ. από τους δεύτερους Μπάσο-Γκρανάι (Volkswagen Polo R5).
Στην τρίτη θέση ύστερα από πολύ καλή εμφάνιση ο Όλιβερ Σόλμπεργκ (γιός του παγκόσμιου πρωταθλητή ράλι το 2003 Πέτερ) με τον Γιόνστον, 13 δευτ. πίσω από το ιταλικό πλήρωμα και 47.1 από την κορυφή.
Για τον 18χρονο Όλιβερ Σόλμπεργκ το ράλι Ρώμης, πρεμιέρα του Ευρωπαϊκού αλλά και Ιταλικού πρωταθλήματος ράλι, είναι ο πρώτος αγώνας που οδηγεί σε ασφάλτινες Eιδικές Διαδρομές. Μάλιστα αντιμετώπισε και ένα πρόβλημα καθώς κάπου ξέχασε τα γυαλιά οράσεως, και μέχρι να τα βρει ο πατέρας του Πέτερ, η ζωή του έγινε πιο δύσκολη καθώς δεν μπορούσε να εστιάσει όπως ήθελε τον δρόμο.
Το πρώτο σκέλος είχε πολλές εγκαταλείψεις από εξόδους όπως του Κρουνιόλα (Citroen C3 R5 στην πρώτη Ειδική Διαδρομή),του Φορμώ (επίσημη συμμετοχή της M-Sport με Ford Fiesta R5, στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή) του Φουέντες (Peugeot 208 rally R4) του Χέρτσινγκ (Volkswagen Polo R5) του Κάις (Ford Fiesta R5 στην πρώτη Ειδική Διαδρομή από σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση). Ο Κάις σε αυτόν τον αγώνα είχε ως «δάσκαλο» τον Ερικ Καμιλί.
Το δεύτερο σκέλος του ράλι Ρώμης, Κυριακή 26 Ιουλίου, περιλαμβάνει 9 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) σύνολο 100.80 χλμ.