Στο φινάλε του αγώνα «παίχτηκε» κατά κάποιον τρόπο η νίκη στον 3ο γύρο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος με τους Λούκιανουκ- Eρίμεβ (Citroen C3 R5) να ζευγαρώνουν τις νίκες τους στο θεσμό.
4.6 δευτ. χώρισαν του νικητές (που είχαν τη στιγμή τους στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή κάνοντας ένα μεγαλοπρεπέστατο τετ-α-κε) από τους πρωταθλητές Γαλλίας Μπονατό-Μπουγιού (Citroen C3 R5) κι 0.1 δευτ. από τους τρίτους Άρες-Βάσκες(Hyundai i20 R5)
Oι Μπριν-Ναγκλ (Ηyundai i20 R5) μετά την έξοδο κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους που είχε σαν αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση και να χάσουν τον τροχό, επανεκκίνησαν κάνοντας χρήση του κανονισμού “rally 2” ακολουθώντας το πρόγραμμα εξέλιξη των ελαστικών MRF.
Πολύ πίσω στη γενική τερμάτισαν οι Σόλμπεργκ-Γιόνστον (Volkswagen Polo R5) έχοντας περάσει ένα δύσκολο week-end.
Αρχικά με την έξοδο στο shakedown με τους μηχανικούς να δουλεύουν ασταμάτητα επι 13 ώρες για να επιδιορθώσουν τις ζημιές, ενώ στο πρώτο σκέλος εγκατέλειψαν από turbo.
Στο δεύτερο σκέλος επανεκκίνησαν κερδίζοντας Ειδικές Διαδρομές «γράφοντας» χλμ. εμπειρίας.
Από τις 18 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές ο Λούκιανουκ ήταν ταχύτερος στις 9(ποτέ δεν έχασε την πρωτοπορία), 3 ο Σόλμπεργκ, 2 ο Μπονατό και από μια οι Μπριν, Μούστερ και Αρες.