Οι Σόλμπεργκ-Γιόνστον με Volkswagen Polo R5 προηγούνται στο τέλος του πρώτου σκέλους του ράλι Λετονίας, 2ος γύρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.
4 Ειδικές Διαδρομές είχε το πρώτο σκέλος και το φιλμ του αγώνα έχει ως εξής.
Η 1η Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 24.82 χλμ. ταχύτερος ο Σόλμπεργκ. Δεύτερος με διαφορά +3.1 ο Γκριάζιν και τρίτος ο ‘Οστμπεργκ +3.5 δευτ.
Η 2η Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 17.45 χλμ. ταχύτερος ο Γκριάζιν με δεύτερο τον Σόλμπεργκ +1.8 και τρίτο τον Λούκιανουκ +4.5 δευτ..
Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Σόλμπεργκ +1.3 του Γκριάζιν, +6.9 του Όστμπεργκ και +14.3 του Λούκιανουκ.
Η 3η Ειδική Διαδρομή είναι 20.36 χλμ.
Ο Σόλμπεργκ γράφει τον γρηγορότερο χρόνο. Με +5.6 διαφορά ο Λίντχολμ και στα +6.1 ο Γκριάζιν.
Ο Λούκιανουκ αντιμετωπίζει προβλήματα με το turbo του Citroen C3 R5 και ο Μπριν παραπονείται για τη σκόνη.
Η τελευταία Ειδική Διαδρομή του 1ου σκέλους είναι 25.54 χλμ.
Ο Λούκιανουκ επιτίθεται και την κερδίζει. Ο Όστμπεργκ ακολουθεί +2.5 δευτ. και ο Πιεταρίνεν στα 3.2 δευτ.
Άσχημη έξοδο έχει ο Γκριάζιν που καταστρέφει το μπροστινό μέρος του Hyundai i20 R5.
Ετσι στο τέλος του 1ου σκέλους οι Σόλμπεργκ-Γιόστον (Volkswagen Polo R5) φιγουράρουν στην πρώτη θέση.
Στη δεύτερη οι Όστμπεργκ-Έρικσεν (Ciitroen C3 R5) + 10 δευτ.
Στη τρίτη οι Λούκιανουκ-Ερίμεβ (Citroen C3 R5)+16.2
Oι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου με Volkswagen Polo R5 παρά τα μικρά προβληματάκια συνεχίζουν στην 17η θέση.
Ο αγώνας έχει δρόμο ακόμα καθώς το 2ο σκέλος της Κυριακής 16 Αυγούστου περιλαμβάνει 6 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.