To Νissan Juke είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κινητήρα ενός λίτρου βενζίνης απόδοσης 114 ίππων.
Όμως τώρα ήρθε η ώρα να εξηλεκτριστεί και η «επόμενη» μέρα θα φέρει στις εκθέσεις και το Juke hybrid.
Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης του Juke αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan νέας γενιάς, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή με υβριδικό σύστημα, ισχύος 94 ίππων και 148 Nm ροπής.
Διαβάστε επίσης
Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 36 kW (49 ίπποι) και 205 Nm ροπής, με υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, που συνδυάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ξεχωριστές λειτουργίες όταν κινείται με τον θερμικό κινητήρα ή ως EV.
Με αυτό το συνδυασμό το Juke έρχεται με 25% περισσότερη ισχύ από τη σημερινή επιλογή με το θερμικό κινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% σε μικτή χρήση.
Αυτές οι τιμές επιτυγχάνονται καθώς το αυτοκίνητο εκκινεί πάντα με την ηλεκτρική ενέργεια, ενώ με την ηλεκτρική ενέργεια θα μπορεί να κινείται με ταχύτητες έως 55 χλμ./ώρα.
Επίσης το Juke hybrid εξοπλίζεται με διακόπτη λειτουργίας EV που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν ο οδηγός δε θέλει να λειτουργεί ο κινητήρας, διασχίζοντας κυρίως κατοικημένες περιοχές, ή κλειστούς χώρους φόρτισης.
Να σημειωθεί επίσης ότι το Juke hybrid διαθέτει οδηγικό μενού με λειτουργίες Eco/Normal/Sport. Το πρόγραμμα οδήγησης όχι μόνο αλλάζει την αίσθηση του τιμονιού, τη λειτουργία κλιματισμού και την απόκριση του πεντάλ γκαζιού, στην περίπτωση του νέου υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, αλλάζει επίσης τη συμπεριφορά πέδησης με ανάκτηση ενέργειας και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη λειτουργία Sport, η ανάκτηση κατά το φρενάρισμα έχει ρυθμιστεί σε υψηλό επίπεδο προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η ηλεκτρική ισχύς για πιο άμεση επιτάχυνση.
Το e-Pedal
Όπως και με το αμιγώς ηλεκτρικό Leaf, έτσι και το υβριδικό Juke είναι εξοπλισμένο με το e-Pedal με το οποίο ανακτά ενέργεια το ηλεκτρικό σύστημα, πέρα ότι φρενάρει…
Όταν το πόδι σηκωθεί από το πεντάλ γκαζιού, εφαρμόζεται μέτριο φρενάρισμα επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο έως 5χλμ/ώρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το επιπρόσθετο φρενάρισμα με χρήση του πεντάλ να μην είναι απαραίτητο για την πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.
Από σχεδιαστικής άποψης οι ενδείξεις hybrid στις πόρτες και στο καπό των αποσκευών είναι αυτά που δίνουν το μήνυμα του εξηλεκτρισμένου Juke.
Η πίσω αεροτομή που είναι τοποθετημένη πάνω από το πίσω παράθυρο έχει επανασχεδιαστεί για «καθαρότερη» ροή αέρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς, οι εισαγωγές είναι επανασχεδιασμένες ενώ στον πίσω άξονας έχει τοποθετηθεί ένα κάλυμμα για καλύτερη ροπή του αέρα και στις δύο περιπτώσεις…
Νέα σχεδίαση φέρουν οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ενώ αυτές των 19 ιντσών προέρχονται από το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya.
Στο εσωτερικό ο πίνακα οργάνων είναι νέος, ενώ στο κάτω μέρος του αριστερού καντράν, υπάρχει ένας μετρητής που δείχνει τη φόρτιση της μπαταρίας.
Ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ είναι 354 λίτρα, μια μικρή μείωση κατά 68 λίτρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση, ως συνέπεια της συσκευασίας της μπαταρίας 1,2 kWh.
Μια πολύ δυνατή «ένεση» κάνει η Nissan στο Juke, το πιο φουτουριστικό μοντέλο της, ακολουθώντας το δρόμο του εξηλεκτρισμού.