Η ίδια η Dacia βάφτισε το αμιγώς ηλεκτρικό και ολοκαίνουργιο SUV της Spring, ως το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς. Ένα μίνι Crossover που θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων με 125 Nm ροπής. Οι μπαταρίες του θα έχουν συνολική χωρητικότητα 27.4 kWh και ο στόχος του δεν είναι οι επιδόσεις, μα οι καθημερινές αστικές μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους.
Κάτι που γίνεται ξεκάθαρο από τα 19 δευτ. που χρειάζεται για να επιταχύνει από τα 0 στα 100χλμ./ώρα. την ώρα όμως που η τελική του ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 125χλμ./ώρα.
Η ηλεκτρική του αυτονομία σύμφωνα με τα WLTP πρότυπα, αγγίζει τα 230 χλμ. ενώ η φόρτιση του μέχρι το 80% σε ταχυφορτιστή γίνεται σε μόλις 1 ώρα. Ένας πλήρως κύκλος φόρτισης σε οικιακή πρίζα χρειάζεται λίγο κάτω από 14 ώρες, ή 5 ώρες σε οικιακό Wallbox.
Ποιο Opel αντέχει μετά από 600.000 χλμ.;
Τεχνολογικά το μοντέλο δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό καθώς διαθέτει ψηφιακές οθόνες, πλήρη συνδεσιμότητα όσο ο χώρος αποσκευών του είναι στα 290 λίτρα. Οι αναλογίες του νέου Spring σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 3.734 χλστ., 1.770 χλστ. και 1.516 χλστ. αντίστοιχα.
Διαθέσιμο θα είναι σε ολόκληρη την αγορά της Ευρώπης από τις 20 Μαρτίου, ενώ για την τιμή να αναφέρουμε πως στην Γαλλία ξεκινά από τα 16.990 ευρώ και με την κρατική επιδότηση «πέφτει» στα 12.403 ευρώ. Μία αρχική τιμή που δεν θα διαφέρει σε μεγάλο βαθμό και στις υπόλοιπες αγορές (π.χ. Ουγγαρία 17.770 ευρώ).