Αυτό είναι το Nissan Juke Rally Tribute, ένα concept που αποτίει φόρο τιμής σε μια ιστορική νίκη της ιαπωνικής μάρκας.
Στο 19ο ράλι Σαφάρι το 1971 με το Datsun 240 Z, και που κάνει το ντεμπούτο με υβριδικό κινητήρα o οποίος πρόκειται να κυκλοφορήσει στην έκδοση παραγωγής του Juke.
Διαβάστε ακόμα
Η όλη παράσταση δόθηκε στο Μαρόκο, στη γεωγραφική περιοχή της Al-RasHidia, όχι μακριά από τα σύνορα με την Αλγερία, γυρίζοντας πίσω τις σελίδες του ημερολογίου, όταν το 1971 ο Κενυάτης Edgar Hermann με τον Γερμανό Hans Schuller έφεραν στην πρώτη θέση το Datsun 240 Z.
Ήταν η δεύτερη νίκη του πληρώματος με Datsun, καθώς η πρώτη είχε γίνει ένα χρόνο πριν με Datsun 1600 SSS.
Το 240 Ζ ήταν ένα coupe πολύ εντυπωσιακό για την εποχή αυτοκίνητο, που έφερε 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,4 λίτρων σε σειρά με ισχύ 210 ίππους, κίνηση στους πίσω τροχούς. Τότε δεν υπήρχαν 4κίνητα αυτοκίνητα αγώνων, εμφανίστηκαν δύο 10ετίες μετά.
Και έτσι, για να γιορτάσει αυτή τη νίκη του με το 240 Z, η Nissan δημιούργησε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο ράλι, με κινητήρα υβριδικού τύπου που θα τοποθετηθεί στην έκδοση παραγωγής του Juke, και με αισθητική που αντιστοιχεί στα χρώματα του τότε αγωνιστικού 240 Z.
Το Juke Rally Tribute concept φέρει μαύρο καπό με προβολείς, φουσκωμένα φτερά για να χωρέσουν τα φαρδύτερα ελαστικά διαστάσεων 265/70 -16 σε ειδικές ζάντες αλουμινίου , μπάρες οροφής με προβολείς Led, αεροτομή πάνω από το πίσω παράθυρο, δύο επιπλέον εφεδρικούς τροχούς, διαφορετικούς προφυλακτήρες, δύο εξατμίσεις στο κέντρο.
Το εσωτερικό φέρει roll-cage, ζώνες ασφαλείας αγωνιστικού τύπου, πυρόσβεση, σύστημα επικοινωνίας
Οι τεχνικές επεμβάσεις αφορούν την αυξημένη κατά 15 εκ. απόσταση από το έδαφος για να διασχίζει τους αμμόλοφους, τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Οhlins. Η κίνηση, από την άλλη, έχει παραμείνει μπροστά και συνδέεται με την υβριδική μονάδα που προορίζεται επίσης για το στάνταρ υβριδικό Nissan Juke.
Ο βενζινοκινητήρας είναι 4κύλινδρος 1.6 λίτρων ατμοσφαιρικός με 94 ίππους και 148 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και 205 Nm ροπής, με συνολική ισχύ 143 ίππων, σε συνδυασμό με προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει 4 ταχύτητες για τη διαχείριση του θερμικού κινητήρα και 2 γρανάζια για τον ηλεκτροκινητήρα.
Υπάρχει επίσης ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας που εκτελεί τις λειτουργίες μίζας και εναλλάκτη, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,2 kWh.
Να είναι λοιπόν ένα γενέθλιο δώρο της Nissan από τη πρώτη νίκη του 240 Z στην αφιλόξενη έρημο της Αφρικής, ή ένα μήνυμα ότι κάτι «άλλο» ετοιμάζει η Nissan.